• Hay people, ik zou graag een quiz maken over tatoeages. Ik heb een ideetje in mijn hoofd, maar ik ben nogal n00b op dat vlak, dus ik heb even jullie hulp nodig.

    Wie van jullie heeft een tattoo? Of wilt er eentje?
    Kun je dan even volgende vraagjes invullen?

    Welke tatoeage heb je en waar?
    Waarom heb je deze gekozen en wat is de eventuele betekenis?
    Hoe zie je jezelf als persoon (nieuwsgierig, druk, stoer, ...)?
    Heb je een foto van je tatoeages en mag ik die eventueel gebruiken bij het ontwerpen van mijn quiz?
    (Ik zal dan ook een linkje bij de uitkomst posten naar jouw profiel)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Welke tatoeage heb je en waar?
    Ik een een tak bloemen net boven mijn hart staan. (Zoiets maar dan veel kleiner)
    Waarom heb je deze gekozen en wat is de eventuele betekenis?
    Hij is voor mijn grootmoeder, ze is nogal onverwacht overleden en ik beschouwde haar echt als mijn moeder dus het kwam nogal hard aan. In de grootste bloem staat een hele kleine letter 'J' omdat haar naam daarmee begint.
    Hoe zie je jezelf als persoon (nieuwsgierig, druk, stoer, ...)?
    Ik ben best nog een harde persoon als je dat bedoeld :')
    In het algemeen ben ik eigenlijk heel rustig, in mezelf gekeerd, afstandelijk en vooral een heel erg cynisch persoon.
    Heb je een foto van je tatoeages en mag ik die eventueel gebruiken bij het ontwerpen van mijn quiz?
    Hij is nog niet volledig af dus ik wacht nog even met foto's. Tenzij je nog wil wachten tot 12 juni, vraag je dat specifieke misschien beter aan iemand anders :Y)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 21:47 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn topic heb je nog toch? xD

    Edit, Hier is de link, just in case.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 21:54 ]

    Tolstoy schreef:
    Welke tatoeage heb je en waar?
    Ik een een tak bloemen net boven mijn hart staan. (Zoiets maar dan veel kleiner)
    Waarom heb je deze gekozen en wat is de eventuele betekenis?
    Hij is voor mijn grootmoeder, ze is nogal onverwacht overleden en ik beschouwde haar echt als mijn moeder dus het kwam nogal hard aan. In de grootste bloem staat een hele kleine letter 'J' omdat haar naam daarmee begint.
    Hoe zie je jezelf als persoon (nieuwsgierig, druk, stoer, ...)?
    Ik ben best nog een harde persoon als je dat bedoeld :')
    In het algemeen ben ik eigenlijk heel rustig, in mezelf gekeerd, afstandelijk en vooral een heel erg cynisch persoon.
    Heb je een foto van je tatoeages en mag ik die eventueel gebruiken bij het ontwerpen van mijn quiz?
    Hij is nog niet volledig af dus ik wacht nog even met foto's. Tenzij je nog wil wachten tot 12 juni, vraag je dat specifieke misschien beter aan iemand anders :Y)
    Nee, het is zeker goed. En met je voorbeeldfoto, kan ik ook best iets. Ik ben op zoek naar verschillende betekenissen, vandaag. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fawkes schreef:
    Mijn topic heb je nog toch? xD

    Edit, Hier is de link, just in case.
    Ty, heb ik toestemming om je foto's te gebruiken of niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ty, heb ik toestemming om je foto's te gebruiken of niet?


    Ooh ja hoor, ze staan toch al op Q ^^
    Maare N00bje, heb je verder wel genoeg info erover zo dan?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 21:57 ]

    Fawkes schreef:
    (...)

    Ooh ja hoor, ze staan toch al op Q ^^
    Maare N00bje, heb je verder wel genoeg info erover zo dan?
    Wel je hebt wel een hele uiteenzetting gedaan over elke tattoo. Ik neem aan dat jij voornamelijk voor betekenisvolle tats ga? Misschien nog, hoe zie jij jezelf?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Welke tatoeage heb je en waar?
    Ik heb het signatuur van Gandalf (de 'G' rune) op mijn pols.
    Waarom heb je deze gekozen en wat is de eventuele betekenis?
    Ik heb deze gekozen, omdat ik voor mijn achttiende verjaardag een tatoeage wilde om mijn kindertijd af te sluiten. Ik wilde iets wat deze jaren kon samenvatten en dat waren de werken van Tolkien en alles wat daaruit is ontstaan.
    Hoe zie je jezelf als persoon (nieuwsgierig, druk, stoer, ...)?
    Rustig, doorzetter, introvert, piekeraar, dagdromer.
    Heb je een foto van je tatoeages en mag ik die eventueel gebruiken bij het ontwerpen van mijn quiz?



    Oh, oeps. Je mag 'm gebruiken hoor. (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 22:08 ]


    Caution first, always.

    Welke tatoeage heb je en waar?
    Ik heb twee tattoos op dit moment. Eentje is 'Fath' met een klavertje vier er onder. Deze staat op mijn linkerborst.
    Mijn tweede tattoo is een driehoek met een gesloten oog in. Deze staat op mijn rechter schouder.
    Waarom heb je deze gekozen en wat is de eventuele betekenis?
    Tattoo 1: Deze was mijn eerste tattoo en heb ik laten zetten als herinnering aan het feit dat ik meer zelfvertrouwen moest hebben.
    Tattoo 2: Deze staat voor dat je niet zomaar een oordeel mag vellen over iemand waarvan je alleen het uiterlijk gezien hebt.
    Hoe zie je jezelf als persoon (nieuwsgierig, druk, stoer, ...)?
    Ik ben nogal een druk persoon, ja. Ik heb vaak veel te veel energie. Daarnaast flap ik veel dingen er gewoon uit en zou moeten leren nadenken voor ik wat zeg. Ik probeer zelfzeker te zijn en me niets aan te trekken van wat andere mensen van me denken.
    Heb je een foto van je tatoeages en mag ik die eventueel gebruiken bij het ontwerpen van mijn quiz?

    Tattoo 1:


    Tattoo 2:


    Je mag ze gebruiken als je wil.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 22:06 ]


    Take me to wonderland

    Welke tatoeage heb je en waar?
    Een Kattenpoot op mijn pols
    Waarom heb je deze gekozen en wat is de eventuele betekenis?
    Ik ben een enorme dierenliefhebber en heb zelf een kat waar ik enorm van hou en ik wil gewoon een aandenken aan hem en ik wil er mee laten zien dat ik van dieren hou :]
    Hoe zie je jezelf als persoon?
    Tja.. ik ben een verlegen iemand dat liever tussen de dieren is dan tussen de mensen.
    Heb je een foto van je tatoeage en mag ik die eventueel gebruiken bij het ontwerpen van mijn quiz?
    Yup



    Betere foto haha XD

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 22:23 ]


    Little do you know

    Avarosa schreef:
    (...)Wel je hebt wel een hele uiteenzetting gedaan over elke tattoo. Ik neem aan dat jij voornamelijk voor betekenisvolle tats ga? Misschien nog, hoe zie jij jezelf?


    Ghehe, mijn tatoeages zijn mijn dagboek. Mijn leven staat op mijn huid getekend in stijlen die op dat moment in mijn leven bij me hoorden.
    Hoe zie ik mezelf? Nou... Mensen zien mij als een opvallend persoon(maar dat komt dus voornamelijk door de tatoeages, kleuren en formaten), aanwezig/druk als de situatie daarom vraagt. Maar over het algemeen ben ik heel rustig en introvert, maar stoer omdat dat nog steeds het beeld is dat mensen over het algemeen lijken te hebben. Ook doordat ik mijn hart op mijn tong heb en mensen altijd wel mijn ongezouten mening te horen krijgen. Maar ben verder wel lief en bijt niet snel ^^

    K kan trouwens nog wel betere foto's laten maken, is een drama om 'selfies' te maken op sommige plekken x'D

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 22:08 ]

    ^ Thanks. Nog mensen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Welke tatoeage heb je en waar? De tekst 'No Fear' op mijn pols
    Waarom heb je deze gekozen en wat is de eventuele betekenis? Ik heb deze gekozen omdat ik aan deze woorden veel gehad heb en nog steeds heb.
    Hoe zie je jezelf als persoon (nieuwsgierig, druk, stoer, ...)? Ik ben rustig, een doorzetter, iemand die liever op de achtergrond staat dan op de voorgrond.
    Heb je een foto van je tatoeages en mag ik die eventueel gebruiken bij het ontwerpen van mijn quiz Jups (:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:06 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dankjewel


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?