• Ik ben nu al een hele tijd (28/1/11) columnist en na al die jaren ben ik blijven schrijven, soms al regelmatiger en beter dan andere keren.
    Alleen zit ik de laatste tijd veel thuis te werken aan mijn bachelorproef en zoveel spectactulair maak ik niet mee, of ten minste niet iets waar ik echt een column over kan schrijven.
    Het enige waar ik nu mee kan afkomen, zijn klaagcolumns volgens mij. Dat wil ik jullie niet aandoen. =P

    Met andere woorden: bron van inspiratie = leeg.

    Dus mijn vraag aan jullie: wat vinden jullie interessante thema's of zouden jullie graag eens lezen in een column?
    Wie weet doe ik inspiratie op! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hier kan ik ook wel wat hulp bij gebruiken ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je gedachtes rondom het naderende WK-voetbal..! (;


    ars moriendi

    Hmm, iets over de eind exames ofzo? Het is nu rond die tijd en sommige mensen willen weten hoe het bij anderen gegaan is? Het is misschien suf maar een voorstel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Neem videos, zoals bijf. dat Look Up video en plaats hier je gedachtes bij. Ik heb nog een onderwerp in gedachten, maar daar wil ik zelf wat over schrijven XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhm, iets waar mensen over nadenken Een beetje over jou kijk op relaties & jaloezie, de grote publiciteit en de heisa rond het wk, hoe je close vrienden langzaam aan uit het oog kan verliezen, over de verveling en de dingen die je mist nu je opgesloten zit in huis? Uhm, de discriminerende verschillen in de maatschappij tussen man en vrouw, over dromen, de toekomst, een stukje dat je gelezen hebt in de krant ofso?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik heb hetzelfde probleem en de mijne zijn dan nog niet eens officieel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga hier ook eens mijn topic van maken ^^


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Um... Waar lees ik graag over? Amuserende, luchtige columns vind ik altijd heerlijk om te lezen. Als het geen al te zwaar onderwerp is, vind ik het altijd fijn om eens te lezen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yoda schreef:
    Hier kan ik ook wel wat hulp bij gebruiken ='D


    Idd. Normaal krijg ik mijn inspiratie van het leven op school, maar de komende weken ga ik sociaal geïsoleerd zijn. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yay, ik heb nog eens een column geschreven! =)
    Voel me wel schuldig dat er een maand is overheen gegaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ^ Beter een column dat langer duurt dan geen column.

    OT: Je zou kunnen schrijven over de zin van het leven, of in ieder geval wat voor jou de zin van het leven is.


    26 - 02 - '16