• Ik dacht dat het eerst een technisch foutje was die vanzelf wel weer zou worden opgelost, maar het is nu al een redelijk tijd zo en ik begin me eraan te storen, want ook als mijn verhaal meer kudo's heeft gekregen dan die in de top 7 staan, lijd ik er als het ware onder. Dus hoe komt dit en wanneer wordt het hersteld?


    Yes.

    De kudo's worden elk uur geteld en dat bepaalde aantal wordt ook in de Top weergeven. c:
    Oh, en de stories die in de Top komen te staan worden willekeurig gekozen, zodat niet enkel de populaire stories in de spotlight komen te staan. Deze manier is eerlijker, want zo krijgen mensen die minder kudo's krijgen ook een kans om in de Top te komen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 15:57 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    De top zeven zijn niet de zeven verhalen met de meeste kudo's, maar zeven willekeurige gekozen stories van alle stories die vandaag kudo's hebben gekregen. Het kan dus dat jouw verhaal meer kudo's heeft dan alles wat er in de top staat, maar er toch niet tussen komt. Maar misschien het uur daarop wel; ieder uur wordt de top vernieuwd en als je meer kudo's hebt, heb je ook een grotere kans ertussen te komen. Dit is al enige tijd zo en het is dus geen fout. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah oke, bedankt! Op zich is dat wel beter ja, vaak waren het inderdaad alleen maar populaire stories die in de top stonden. Alleen een beetje jammer dat hierdoor de kwaliteit die zich in de top bevind niet is verbeterd, maar het is een begin.
    Allebei bedankt voor jullie antwoord! (flower)


    Yes.

    Fainted schreef:
    Ah oke, bedankt! Op zich is dat wel beter ja, vaak waren het inderdaad alleen maar populaire stories die in de top stonden. Alleen een beetje jammer dat hierdoor de kwaliteit die zich in de top bevind niet is verbeterd, maar het is een begin.
    Allebei bedankt voor jullie antwoord! (flower)


    Eerst stond de top vol met One Direction-verhalen, dát is jammer (cat)
    Daarom is het, volgens mij iig, zo gedaan. Dat ook níét One Direction-verhalen de kans hebben erin te komen

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 18:53 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Eigenlijk slaat de top nu helemaal nergens meer op, maar maakt mij niet veel uit.
    Ik keek er toch al niet naar :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.