• Hooi! (:

    Zoals je in de titel al wel kunt zien, vind ik mijn probleem een beetje moeilijk uit te leggen, haha. Het is namelijk zo dat als ik met mijn muis bij een willekeurige Q'er op ''lijst'' ga staan, ik dan normaal gesproken diens oude gebruikersnamen zou moeten kunnen zien. Sinds een tijd is dit niet meer mogelijk op mijn laptop. Bij een andere laptop heb ik er geen last van.
    Ditzelfde gebeurt ook wanneer ik met mijn muis boven de titel van een topic ga staan, ik zie dan niet meer in welk subforum het topic staat. Ook heb ik af en toe last van reclames bij Quizlet, maar als ik dan naar een andere pagina op Quizlet ga is dat gelukkig weer weg.

    Het is sinds kort ook bij het normale gebruik van internet. Zo stond ik gisteren met mijn muis op het Google plaatje (dat voor moederdag was veranderd, en als je er dan op staat kun je zien voor welke feestdag het plaatje is) en toen kreeg ik niet te zien voor welke feestdag het plaatje was.

    Snapt iemand toevallig hoe dit komt, en hoe ik hier vanaf kom? Ik vind het namelijk steeds vervelender worden dat ik deze dingen niet meer kan zien.
    Mocht het helpen: Ik heb er al een lange tijd Adblock Plus op (nooit eerder problemen mee gehad, maar goed), en ik gebruik Firefox.

    x.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien ben je toe aan een nieuwe muis? Ik heb geen idee.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Misschien ben je toe aan een nieuwe muis? Ik heb geen idee.


    Nee, dat is niet het probleem denk ik. De muis zelf doet het verder prima (muis van de laptop, en de draadloze muis die aan de laptop gekoppeld zit). Maar ik denk eigenlijk niet dat dat het zijn kan, want het lijkt me raar om problemen te hebben met je muis...
    Ik denk dat het wel met de laptop zelf te maken heeft, maar weet niet wat. Geschiedenis heb ik al verwijderd maar dat hielp ook niets..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een kat kopen misschien? I know, slechte humor xd (cat)

    En uhm, misschien ligt het aan de laptop zelf? Is die al oud?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Een kat kopen misschien? I know, slechte humor xd (cat)

    En uhm, misschien ligt het aan de laptop zelf? Is die al oud?


    Ghehe, I like that kind of humor. :')


    Uhm pfoe... Ik vind dat het wel meevalt, maximaal 3 jaar denk ik..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou heel even van browser veranderen om te kijken of het met Firefox te maken heeft of met jouw computer/muis zelf.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    van browser veranderen, of die addblock eens afzetten om te controleren of het daar aan ligt.
    Zo niet zou ik je computer gewoon eens volledig opkuisen (zelf of laten doen)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Je kan toch ook uitzetten dat anderen je oude usernames kunnen zien? Misschien ligt het daaraan.

    Het heeft denk ik wel met Firefox te maken. Ik heb momenteel eventjes google Chrome gedownload, en daar heb ik er namelijk geen last van. Heeft iemand verstand van Firefox toevallig? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Het heeft denk ik wel met Firefox te maken. Ik heb momenteel eventjes google Chrome gedownload, en daar heb ik er namelijk geen last van. Heeft iemand verstand van Firefox toevallig? :Y)


    Ik gebruik het zelf alleen voor wiskunde omdat hij het op Chrome niet doet.
    Een vriendin van mij heeft met Firefox vaker dat hij vrij traag is.

    Maar verder geen idee?


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    Ik gebruik het zelf alleen voor wiskunde omdat hij het op Chrome niet doet.
    Een vriendin van mij heeft met Firefox vaker dat hij vrij traag is.

    Maar verder geen idee?


    Hmm jah firefox is inderdaad soms wel eens sloom. Maar verder heb ik de virusscanner al laten lopen en geschiedenis meerdere malen gewist. En nog steeds is het zo. Zeer raar..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •