...en de mijne is de NewYorker! Het maakt niet uit wat er "in" is, bij de NewYorker kan ik altijd kleding vinden die me staat, die ik leuk vind en die ik ook daadwerkelijk pas. Men zou denken, zo moeilijk is dat niet. Toch blijkt het vrij moeilijk te zijn om met een paar gezegende vrouwelijke vormen, passende kleding te vinden. Sommige kledingstukken in winkels lijken gemaakt te zijn voor 10-jarige jongens en sorry, maar dat ben ik echt niet. Daarbij is het ook nog verschrikkelijk goedkoop, bijna tegen de Primark-prijs aan, wat mijn bankrekening met laag inkomen erg waardeert. Dat heeft natuurlijk ook zijn nadelen, zoals dat de kwaliteit niet je van het is, maar voor mij als tienermeisje is dat niet zo heel erg als dat leuke truitje na een jaar stuk gaat of echt niet meer zit, want dan vind ik het toch niet meer leuk Inmiddels zijn geloof ik meer dan de helft van de kleren in mijn kast bij de NewYorker vandaan...
Nou en vandaag had ik met twee vriendinnen een dagje shoppen in Hoofddorp, waarbij ik natuurlijk even mijn favoriete winkel moest bezoeken. Daar heb ik vrijwel al mijn kleedgeld van deze maand uitgegeven. Om toch nog even wat variatie erin te houden ben ik ook nog even bij The Sting Outlet langs geweest en heb daar een erg leuk t-shirt gekocht.
Aanschouw mijn nieuwe aankopen:
Ik ben vooral verliefd op mijn korte tuinbroek en mijn nieuwe jurkje, omdat ik daar ook naar op zoek was. De rok is een probeersel, ik ben normaal nooit zo van de rokken, maar deze stond erg leuk ^^
Zijn er nog meer mensen met een favoriete winkel?
[ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 22:00 ]
From these ashes, I will rise