• Mijn vader heeft besloten dat we op safari in Afrika gaan deze zomer. Superleukfantastisch natuurlijk. Ik zit te zoeken naar safari's, maar aangezien zoiets iets anders is dan een weekje een hotel in Turkije - zoals mijn vorige vakanties eruit zagen haha - weet ik niet echt welke goed is of niet.

    Is iemand al eens op safari in Afrika geweest, waar hadden jullie toen geboekt en beviel het? (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dat is echt gaaf. ;3 Ik weet dat mijn nicht vaak dat soort dingen doet, die is ook in Ethiopië en zulke landen geweest, maar zelf heb ik nog nooit zoiets gedaan.


    Your make-up is terrible

    Super gaaf! Dat zijn reizen die ik zelf ook graag eens zou maken, maar mocht het ooit zo ver komen, dan zou ik ook geen idee hebben waar en hoe. Ik zou je goed laten informeren. Misschien reisorganisaties benaderen of zij dat soort reizen aanbieden? Zo ja, dan kun je er een paar vergelijken.


    Hamartia

    Opinor schreef:
    Super gaaf! Dat zijn reizen die ik zelf ook graag eens zou maken, maar mocht het ooit zo ver komen, dan zou ik ook geen idee hebben waar en hoe. Ik zou je goed laten informeren. Misschien reisorganisaties benaderen of zij dat soort reizen aanbieden? Zo ja, dan kun je er een paar vergelijken.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ja ik heb wel al aardig wat sites, alleen als je op google zoekt naar safari's in Afrika ben ik nog geen één 'normale' reisorganisatie tegen gekomen. Allemaal African Luxury etc. Een kennis is er wel heen geweest, maar alleen maar via Engelse of Amerikaanse sites. Dan vlieg je via Londen en Parijs, naast dat ik dat onhandig vind vertrouw ik niet-Nederlandse sites niet voor zoiets. Beetje raar, haha


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Me jelly. Ik wil ook een keer op safari D:


    26 - 02 - '16

    Opinor schreef:
    Super gaaf! Dat zijn reizen die ik zelf ook graag eens zou maken, maar mocht het ooit zo ver komen, dan zou ik ook geen idee hebben waar en hoe. Ik zou je goed laten informeren. Misschien reisorganisaties benaderen of zij dat soort reizen aanbieden? Zo ja, dan kun je er een paar vergelijken.


    16 - 09 - '17

    Roku schreef:
    Me jelly. Ik wil ook een keer op safari D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat is super vet :Y)
    Ik wil ook op Safari!


    It's never gonna happen, Guys.

    Chryse schreef:
    Ja ik heb wel al aardig wat sites, alleen als je op google zoekt naar safari's in Afrika ben ik nog geen één 'normale' reisorganisatie tegen gekomen. Allemaal African Luxury etc. Een kennis is er wel heen geweest, maar alleen maar via Engelse of Amerikaanse sites. Dan vlieg je via Londen en Parijs, naast dat ik dat onhandig vind vertrouw ik niet-Nederlandse sites niet voor zoiets. Beetje raar, haha


    Misschien dat het handig is om eerst reisorganisaties te googlen. Dan kom je vast Nederlandse sites tegen zoals Arke. --> http://www.arke.nl/zoeken/searchresult.aspx?_smstate=1$48_20000_381$1_503_29000$37_30005_12$1_503_78$1_503_22$1_503_65&gclid=CJfPovyJlb4CFSEOwwodn4EAMA
    Er staat van alles tussen. Ook een 9-daagse safari door Kenya.
    Misschien dat op die manier zoeken helpt?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 17:20 ]


    Hamartia

    Djoser vind ik ook een hele handige en leuke reisorganisatie.
    Zelf ben ik vorig jaar in de zomer met mijn ouders naar Zuid-Afrika geweest. We hebben daar ook een paar dagen zelf door wildparken heen gereden. Ik weet niet precies wat je zoekt, maar je kunt dus ook zelf zo'n park in. We hebben toen ook een keer een wandelsafari geboekt, waarbij we dus wandelend over de Savanne heen zijn gegaan. Ook zeker een aanrader.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ooh Safari, dat klinkt gaaf :9~ Kon ik je maar helpen, though. Maar helaas...


    -