• Heey,

    Ik ben op zoek naar een cover voor mijn nieuwe story. Het gaat een The Hobbit/LOTR verhaal worden.

    Ik wil graag sowieso dit erin:
    Titel: A Thousand Years
    Meisje
    Thranduil
    Achtergrond maakt me niet zo heel veel uit, als het maar niet te vrolijk is.

    Verder staat het vrij voor jullie ingevingen ;p.

    Groetjes, Elvithien.

    Ik lief je twee foto's, dus misschien dat ik in de loop van vandaag of morgen iets ga proberen als ik de tijd vind :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga zien wat ik er van kan maken ;)
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik ben benieuwd!

    Ik zou graag morgen een poging willen maken. Verwacht alleen geen meesterwerk. Ik vind het gewoon leuk om te prutsen en hoop stiekem dat het ooit zeer geweldig wordt. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een probeersel gedaan, dus hopelijk heb je er iets aan. Ik heb wel een andere foto van Thranduil gebruikt, aangezien de jouwe uiteindelijk toch niet zo goed lukte :-/





    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb een probeersel gedaan, dus hopelijk heb je er iets aan. Ik heb wel een andere foto van Thranduil gebruikt, aangezien de jouwe uiteindelijk toch niet zo goed lukte :-/






    Holy shit wat is dir mooi zeg! O.o
    Ik kan het geloof ik wel laten om iets te proberen nu. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Holy shit wat is dir mooi zeg! O.o
    Ik kan het geloof ik wel laten om iets te proberen nu. :'D

    Thnx (bloos)

    En gewoon proberen!
    Niet geschoten is altijd mis, en geloof me, mijn covers worden zeker niet altijd gekozen. Dus je zeker niet ontmoedigd voelen, want dat is echt nergens voor nodig (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Valkyries: Die is ookal zo gaaf hahah!

    @McBride: Natuurlijk niet. Ik ben heel benieuwd naar jouw kunsten :D!

    wow, die van Valkyries O.o
    Het gaat me nooit lukken om het te overtreffen, maar ik heb toch niets beters te doen :')


    -

    Valkyries schreef:
    (...)
    Thnx (bloos)

    En gewoon proberen!
    Niet geschoten is altijd mis, en geloof me, mijn covers worden zeker niet altijd gekozen. Dus je zeker niet ontmoedigd voelen, want dat is echt nergens voor nodig (flower)


    Klopt, maar ik ben gewoon nog niet goed in covers maken. Sowieso willen GIMP en Photoshop op de een of andere duistere reden niet op mijn pc komen, dus gebruik ik de online programma's. En het lukt me daar niet zo goed mee.
    Maar ik vind het wel weer leuk om te doen, dusja. Dat is toch wel weer wat telt, nietwaar? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn zeer amateuristische poging. :')






    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zal ook nog wel is proberen straks of morgen.. c:
    Alhoewel die van Justine en Yolande echt al verschrikkelijk mooi zijn en ik er niet over kan. xd


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    Ik zal ook nog wel is proberen straks of morgen.. c:
    Alhoewel die van Justine en Yolande echt al verschrikkelijk mooi zijn en ik er niet over kan. xd


    Och de mijne valt heus wel te overtreffen. die van Justine vind ik ook heel moeilijk te overtreffen.
    Gewoon proberen, wie weet maak je een zeer mooi meesterwerk! Succes c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke, ik vind LOTR/The Hobbit gewoon geweldig, en ben nu wéér iets aan het proberen, lol. x)

    Edit:








    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 21:32 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Deze met tittel


    Deze zonder tittel (kan altijd tittel bij gedaan worden ;) )

    Ik ben nog bezig met andere te maken, maar heb geen tijd meer nu. Morgen volgt er wel meer ;)
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}