• Hallo allemaal,
    voor mijn nieuwe verhaal 'Irresistible • Styles' heb ik een cover nodig. Ikzelf ben niet zo goed in covers maken dus vraag ik het aan jullie.
    De beloning is vier credits.
    Ik zou graag willen dat een paar van deze foto's erin zaten: (omdat ik niet goed kan kiezen heb ik overal twee van genomen. (bloos))





    ^(Deze als het kan sowieso)




    Nadat haar beste vriend 'per ongeluk' vermoord wordt veranderd Raven helemaal. Van normaal, aardig meisje wordt ze opeens een bad girl. Ze doet er alles aan om iedereen maar te vermoorden zodat zij zelf niet meer zo boos en verdrietig is. Harry Styles, de nieuweling bij hen op kantoor, wordt verliefd op haar. Ze komt erachter dat hij ook een beste vriendin heeft en wilt die doden als Harry helemaal hoteldebotel van haar is. Dan komt het net zo hard of nog harder bij hem aan, denkt ze. Alleen er is een ding dat ze vergeet: dat zijzelf ook verliefd kan worden..

    Ik heb het liefst een cover met de titel en één zonder, mijn username hoeft er niet op.
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 22:50 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wil het wel proberen morgen, heb ik ook weer wat te doen :) ben toch alleen thuis dan, dus dan kan ik rustig aan doen :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik wil het wel proberen morgen, heb ik ook weer wat te doen :) ben toch alleen thuis dan, dus dan kan ik rustig aan doen :)

    Thank you! Deze foto's zijn niet echt ideaal, volgens mij. Zo'n stelletje hoeft er van mij niet per se op, een andere achtergrond mag ook.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wil morgen wel iets proberen. Verwacht alleen geen meesterwerk. Ik vind het gewoon leuk om te doen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Ik wil morgen wel iets proberen. Verwacht alleen geen meesterwerk. Ik vind het gewoon leuk om te doen. (:

    Thanks, en tuurlijk verwacht ik geen meesterwerk en alles is sowieso beter dan hoe ik het doe. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nog iemand? (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga het nu proberen :)
    Als photoshop mee wil werken teminste.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik ga het nu proberen :)
    Als photoshop mee wil werken teminste.

    Is goed. De titel is trouwens veranderd naar Retribution • Styles.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sorry, het lukt niet :( Ik krijg de plaatjes wel in mekaar enzo, maar niet groot genoeg en ugh en het lukt niet :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Sorry, het lukt niet :( Ik krijg de plaatjes wel in mekaar enzo, maar niet groot genoeg en ugh en het lukt niet :(

    Oh jammer..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb het geprobeerd. Niet dat het erg goed gelukt is, maar dat vind ik. Misschien vind jij het wél mooi. x)


    Klik


    Klik


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 18:21 ]


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    McBride schreef:
    Ik heb het geprobeerd. Niet dat het erg goed gelukt is, maar dat vind ik. Misschien vind jij het wél mooi. x)


    Klik


    Klik

    Ik vind het leuk! Ik wacht nog even of er nog iemand anders iets wilt maken maar anders neem ik deze sowieso!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Ik vind het leuk! Ik wacht nog even of er nog iemand anders iets wilt maken maar anders neem ik deze sowieso!


    I'm glad you like it. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga ook even wat proberen (:
    Oh en is het nou Irresistible of Retribution?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 18:43 ]

    Pedrad schreef:
    Ik ga ook even wat proberen (:
    Oh en is het nou Irresistible of Retribution?


    Oh crap, ik heb Irrisistible gedaan. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •