• Hallo,

    Wie weet waar je in Zuid-limburg met je eigen paard menlessen kan nemen? Ik heb al enkele site's bekeken, en sommige spreken me wel aan.

    Maar wie heeft er hier ervaring mee op welke stalling?
    ( De pony waar ik mee wil gaan mennen is een haflinger kruising met iets, lijkt op een kleine ardenner :) )


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Manege Kerenshof geeft volgens mij menlessen.
    + Ik weet dat ze op het Vroendaal en Manege Cadier en Keer niet vaak mennen. Tenminste, daar heb ik het nog nooit voorbij zien komen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 22:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat zijn menlessen? (krul)


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Wat zijn menlessen? (krul)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Constantine schreef:
    Wat zijn menlessen? (krul)


    Menlessen zijn lessen in het mennen van je paard of pony. Een koetsier is bijvoorbeeld een menner. Je zit op een koets of een kar en bestuurt je paard op deze manier, in plaats van dat je op het paard zit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    (...)

    Menlessen zijn lessen in het mennen van je paard of pony. Een koetsier is bijvoorbeeld een menner. Je zit op een koets of een kar en bestuurt je paard op deze manier, in plaats van dat je op het paard zit.

    Dit. En ik zou je vraag nog een keer stellen op deze site, want ik denk dat daar meer mensen zijn die er verstand van hebben dan hier.


    From these ashes, I will rise

    Happiny schreef:
    (...)

    Menlessen zijn lessen in het mennen van je paard of pony. Een koetsier is bijvoorbeeld een menner. Je zit op een koets of een kar en bestuurt je paard op deze manier, in plaats van dat je op het paard zit.

    Thanks ^^

    Maar helaas kan ik je hier niet verder bij helpen.. Ik woon wel in t Zuiden, maar ik heb totaal geen verstand van paarden of maneges waar ze die menlessen aanbieden. Ik zal er wel voor je naar uitkijken (;


    Inspiration can hit you any time

    Cantabile schreef:
    (...)
    Dit. En ik zou je vraag nog een keer stellen op deze site, want ik denk dat daar meer mensen zijn die er verstand van hebben dan hier.

    Dit dus. (:


    :)

    Libera schreef:
    (...)
    Dit dus. (:


    Dankjewel voor de link, ik heb er ook een topic geplaatst!


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|