• Naar het idee van & ooit eerder gestart door Melissa aka Beifong. Alle rechten gaan dan ook naar haar.




    Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.

    De rollen:

    De jongens:
    Louis William Tomlinson • Gereserveerd door Eighties
    Zayn Javadd Malik • Gereserveerd door KiliOfDurin
    Liam James Payne • Oceanus
    Niall James Horan
    Harry Edward Styles • Gereserveerd door Kanga

    De meiden:
    Jillian 'Jill' Hailey Summer • BeifongHarry
    Loënné Roselle Garcia • MalcolmLiam
    Sam Olivia Swift • PresIey
    Catelyn Kenway • DemonTeddy
    Elena Celia Hendricks • Gereserveerd door EIijah


    Lijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur partner:


    De regels:

    - Minimaal vier regels volschrijven
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - 16+ is toegestaan
    - Geen Powerplay. Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping. Hier mogen ze zelden vanaf.
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 22:03 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ja, ze is prima. c:


    "Family don’t end in blood”

    Eigenlijk moet ik nog iets bij voorkeur neer zetten.

    Maar ik kan niet kiezen xd


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Als iemand, iemand kent die misschien Nialler of Zayn wil, pb / gb / app / weetikveelwat diegene als je wil. c:


    "Family don’t end in blood”

    Bergling went Kanga


    Because I love him, do I need another reason?


    Rol: Eén van de meiden.
    Naam: Elena Celia Hendricks.
    Leeftijd: 20 Jaar, 1 December.
    Nationaliteit: Elena is drie kwart Brits en een kwart Italiaans.
    Karakter: Coming.
    Uiterlijk: Elena heeft lange donker bruine lokken die sierlijk over haar rug heen vallen. In het zonlicht hebben ze een soort van goudachtige gloed.
    Haar ogen zijn ijs en ijs blauw die gevaarlijk opvallen door haar donker bruine lokken. Haar ogen zijn gesierd met lange roetzwarte wimpers. Elena is niet erg lang maar liefst 1 meter 68, door wat groter te lijken draagt ze graag hakken. Al voelt ze zich zekerder in normale sneakers. Veel make up gebruikt ze niet enkel mascara, een beetje foundation en een laagje lipgloss of lippenstift. Enkel met speciale gelegenheden of uitgaan doet ze meer make up op. Veel mensen denken dat ze een barbie-popje is, in tegendeel zelfs.
    Extra: -
    Voorkeur partner: Niall of Louis.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mijn topics.
    Ik ben veel te laat, maar morgen knip en plak ik even snel mijn oude rol.


    Reality's overrated.

    Is goed, Appeltje.


    "Family don’t end in blood”

    Rol: Meisje.


    Naam: Jillian 'Jill' Hailey Summer.
    Leeftijd: Negentien jaar oud.
    Nationaliteit: Britse.
    Innerlijk: Jillian is een typische versierder. Haar uiterlijk gebruikt ze uiterst in haar voordeel, en ze lokt de ene na de andere jongen in haar bed. Jillian heeft nooit wat serieus gewild met een jongen, en is een en al uitgaan. Jill loopt altijd rond op stiletto's en in de strakste skinny jeans, allemaal voor de jongens hun aandacht.
    Uiterlijk: Jillian is over het algemeen een knap meisje. Ze heeft sprekende groene ogen met mooie, donkere wimpers, en in haar ogen is dan ook vaak een lach te vinden. Haar lippen zijn zachtroze, wat Jill graag zo laat. Haar vrouwelijke rondingen zijn aan de grote kant, wat ze dan ook flink Haar lange, bruine haren hangen meestal losjes krullend over haar schouders. Jillian heeft geen piercings, maar wel een boel kleine tattoo's, die over haar lichaam verspreid zijn.
    Extra: Nee.
    Voorkeur partner: Harry



    Ze wordt uitgebreid.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 11:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DemonTeddy schreef:
    Rol:
    Naam: Catelyn kenway
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Amerikaans,


    Karakter: Catelyn lijkt op het eerste gezicht een rustig meisje, dit is ze vaak ook. Ze is een echte kat uit de boom kijker. Maar ondanks dat is ze een vrolijke jonge dame. Ze heeft altijd een vrolijke glimlach op haar gezicht en weet haar ware emoties goed voor een ander te verbergen. Ze is dan ook een echte op kropper tot dat het te veel is en ze het niet meer in kan houden. Op zulke momenten moet je zeker uit haar buurt blijven. Ze kan dan agressief worden en reageert op alles af wat er maar om haar heen is. Na zo'n uitbarsting heeft ze vaak spijt en sluit zich dan ergens op om alleen te zijn en in de hoop dat mensen het kunnen vergeten wat er gebeurt is. Zodra ze zenuwachtig is begint ze veel te praten en struikelt dan vaak over haar woorden heen. Iemand zou haar dan echt moeten laten stoppen aangezien ze na een korte adem stop meteen weer door zou kunnen praten. Wat dat betreft is ze niet iemand die geheimen door verteld van een anders, ze is een goed persoon waar je je verhaal kwijt kan maar verwacht niet meteen de beste antwoorden terug. Als ze niet weet hoe ze moet reageren antwoord ze vaak kort zonder veel emotie. Catelyn is een zorgzaam type en wil vaak het beste voor een ander. Ze zou veel voor haar vrienden en familie doen. Ook kan ze best beschermd over komen vooral als het om de mensen gaat om wie ze geeft. Ze geeft niet vaak mensen een tweede kans en laat vaak haar mening horen zonder ook maar eerst na te denken of deze woorden misschien pijn kunnen doen. Na denken doet ze vaak pas nadat ze het gezegd heeft.

    Uiterlijk: Catelyn heeft van haar zelf donker blonde haren, maar heeft al sinds een aantal jaren de kleur licht blond er door heen, ze is 1,64 wat haar aan de kleine kant maakt. Ze is dan ook de kleinste in haar familie. Catelyn weegt 48 kg wat betekend dat ze wat te licht is voor haar lengte, echter heeft Catelyn het geluk (of eerder pech) dat ze niet snel aan komt wat ze ook eet. Waar door ze nooit echt op haar goeie gewicht zou kunnen komen. Ze is slank en heeft niet bepaald grote rondingen waardoor ze erg onzeker over haar zelf is.Catelyn heeft licht blauwe ogen maar in haar linker oog zit in de onder kant een bruine kleur door heen. Dit komt omdat er tijdens de zwangerschap een pigmentkleuring fout is geweest. Hier door lijkt het soms als of ze een aparte uitstraling heeft. Dit heet ook wel heterochromia iridum


    Extra:
    Voorkeur partner: Zayn, or Louis



    Toch maar even een voorkeur neer gezet.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Naam: Loënné Roselle Garcia. Er zijn meerdere variaties op haar naam nodig en vaak word het meisje dan ook niet bij haar gehele naam genoemd, maar bijvoorbeeld 'Lowen', 'Lowan', 'Lows,' 'Lowe', 'Low' soms 'L' of simpelweg 'Lo' al komt die laatste toch het minst voor.
    Leeftijd: Zeventien.
    Nationaliteit Half Italiaanse, half Spaanse.
    Innerlijk: Loënné is een erg koppig meisje. Heeft zij iets in haar hoofd gehaald kun je het er niet meer uitpraten. Hoe stom het ook is. Loënné is soms een beetje moeilijk in omgang. Ze kan af en toe wat botte opmerkingen maken, maar is verder best wel aardig. Voor vrienden is ze heel lief en ze is erg betrouwbaar, ze is een makkelijk iemand om mee te praten al gaan sommigen toch liever niet naar haar toe, vanwege haar vrij gesloten houding. Ze is heel erg onhandig, wat haar vaak in de weg zit, zo hebben haar acties haar al regelmatig tot het ziekenhuis geleid. Loënné is slim, maar laat dat niet altijd merken door middel van iimpulsieve acties en overmoed. Ze is vrij rommelig - zeg maar gerust verschrikkelijk gaotisch - en ook in haar hoofd word het regelmatig een puinhoop. Ze is emotioneel niet altijd de stabielste, juist omdat ze dat wel wilt zijn. Ze probeert alles wat ze voelt voor zich te houden, maar af en toe ontploft ze gewoon. Dit is enkel alleen voor haarzelf en je zult haar dan ook nooit zien huilen.
    Uiterlijk:


    Dawn is een knappe, jonge vrouw met een slank en vrij atletisch lichaam. Al ziet ze er wat apart uit, zeker niet als een normale Britse. Ze is bijna 1.80 lang en heeft een getinte huid. Ze heeft lange, donkerbruine krullen. En geen slag of wat mensen anders onder de term 'krullen' zien, nee, échte krullen. Haar lokken gaan dan ook hun eigen gang en ze stijlt ze (zoals op de foto) regelmatig. Haar ogen zijn bijzonder, beiden een andere kleur, de één lichtgroen en de ander lichtgroen met bruin. Het groen doet aan mint denken, de bruin aan hazelnoot. Haar ogen zijn omringd door lange, volle wimpers. Vroeger vond ze haar verschillend gekleurde ogen raar, schaamde zich er zelfs een beetje voor en camoufleerde het zo goed en kwaad als het kon, maar met de tijd heeft ze het geaccepteerd. Op haar neus zijn wat sproetjes te vinden. Maar verder is haar huis op een paar littekens na egaal. Ze heeft een heel klein beetje een wipneusje. Wat haar samen met de sproetjes een beetje schattig laat ogen. Ze heeft hoge jukbeenderen.
    Loënné ziet er heel natuurlijk uit, weinig make-up, simpele maar wel leuke kleding. Ze haat rokjes en jurkjes. Dus als het niet hoeft dan niet. Hakken zijn ook niks voor haar. Sterker nog, ze kan er amper tot niet op lopen.
    Voorkeur: Liam James Payne.
    Extra: Al heeft ze een vrij gellukige jeugd gehad, in haar leven hebben zich al een paar hevtige ervaringen voorgedaan. Loënné is misbruikt en mishandeld in haar verleden, waardoor ze zich niet veilig voelde thuis. Je zou natuurlijk denken dat ze het slachtoffer van haar vader was of misschien van één van haar broers. Het was enkel haar moeder die niet van haar af kon blijven. De vrouw is uiteindelijk in de gevangenis gekomen en Loënné bleef achter bij haar vader en welgeteld zeven oudere broers. Op haar zestiende is ze het huis uit gegaan, want hoeveel ze ook van haar familie hield, het zou daar nooit helemaal goed voor haar voelen. Waarschijnlijk is dit de reden voor het feit dat ze nog nooit een relatie heeft gehad en bang word als een (jonge) vrouw haar te dichtbij komt. Eigenlijk heeft ze gewoon simpelweg een fobie voor het vrouwelijke geslacht in het algemeen. Haar angst voor haar moeder is namelijk nooit weggetrokken, ze had enkel broers en een vader en had ook eigenlijk alleen maar vrienden van het mannelijke geslacht. Door dit programma probeert ze op de één of andere manier weer vertrouwen in zichzelf en de wereld te krijgen. En hierdoor ook aan haar moeder te laten zien dat ze sterk is.


    [Precies de oude rol, maar tsjah.]


    Reality's overrated.

    Oeh grappig Loënné en Catelyn hebben bijna de zelfde aandoening gedoe met hun ogen. xD


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    Oeh grappig Loënné en Catelyn hebben bijna de zelfde aandoening gedoe met hun ogen. xD


    Haha, ja, maar dat is gewoon echt toeval want dat had mijn oude rol dus ook.


    Reality's overrated.

    Lucille went Malcolm.


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Haha, ja, maar dat is gewoon echt toeval want dat had mijn oude rol dus ook.


    Haha ik vind het wel leuk, weten ze in elk geval hoe het is.

    Want ik neem aan dat Loënné er misschien ook wel vroeger mee 'gepest' is?

    Of in elk geval dat er door klas/leeftijds genoten etc wat over werd gezegd.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    wanneer gaan we beginnen?


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic