SCHRIJFWEDSTRIJD HALCYON.
De story: Klik
De prijs.
Aangezien ik geen credits mag kopen, houd ik het op reclame van een van je creaties op mijn profiel. De eerste wint twee maanden reclame, de tweede wint een maand reclame en de derde wint twee weken lang reclame op mijn profiel.
Ik heb toestemming van Yoda.
Jury.
Ik zoek nog
- Leshley
Deelnemers.
Het minimale aantal deelnemers is 10, het maximale 20. Inschrijving sluit: 30/12/13 om 23.59. GESLOTEN.
- Chryse
Opdracht 1 ingeleverd.
Opdracht 2 ingeleverd, - 1 aftrek.
- Mercedene
Opdracht 1 ingeleverd.
Opdracht 2 ingeleverd.
- Maheegan
Opdracht 1 ingeleverd.
Joker ingezet.
- Foraoise
Opdracht 1 ingeleverd.
Opdracht 2 ingeleverd.
- Kaa
Opdracht 1 ingeleverd.
Joker ingezet.
- Sorcery
Opdracht 1 ingeleverd.
Joker ingezet.
Opdracht 3 ingeleverd.
- Square
Opdracht 1 ingeleverd.
Opdracht 2 ingeleverd.
- Assassin
Opdracht 1 ingeleverd.
Opdracht 2 ingeleverd.
- xLout
Opdracht 1 ingeleverd.
Opdracht 2 ingeleverd.
- Yoda
Opdracht 1 ingeleverd.
Joker ingezet.
- Stage
Opdracht 1 ingeleverd.
Joker ingezet.
Extra informatie.
Er zijn vijf á zes rondes, ligt eraan wat het beste uitkomt. Een ronde duurt twee weken lang en je kan maximaal drie dagen uitstel hebben, uitstel moet je maximaal een dag van te voren aanvragen. Ik werk niet met afvallers, maar met een puntentelling. Wie aan het einde de meeste punten heeft gehaald wint de wedstrijd. Wanneer je een opdracht te laat inleverd krijg je aftrek, per dag is dat 0,5. Als je na een week nog niks hebt ingeleverd lig je eruit. Verder stuur ik ook iedereen een gastenboek berichtje als hij op de dag zelf het nog niet heeft ingeleverd. Je kan één keer een joker indienen. Je opdracht lever je in bij mij en de andere jury-leden in via een pb, ik maak as soon as possible een story aan.
Ik hoop dat jullie meedoen en veel succes! x
[ bericht aangepast op 27 april 2014 - 22:38 ]
That is a perfect copy of reality.