Hmm wat een diepgang op Q.
Ik ben het wel een beetje met de opener van deze topic eens, De maatschappij wordt verpest. Alleen denk ik dat dit al heel lang speelt. Kijk naar Hitler, die maakte al onderscheid ! Kijk naar de middeleeuwen, die maakte ook onderscheid. Adel/ niet adel.
Ik denk dat het menselijk brein dit nodig heeft om voort te bestaan. Echter ben ik het niet eens met hoe het gebeurd. Maar goed. Wat heeft een 23 jarige hier op dit moment over te zeggen? Ik heb geen ambitie om de politiek in te gaan dus ik denk niet dat ik er "grote" veranderingen aan kan maken.
Echter geloof ik in het principe van Karma. Ik probeer niet te oordelen over mensen, ook niet als ze hoer of slet roepen naar andere. Maar ik geloof wel dat uiteindelijk iedereen krijgt wat hij of zij verdient. Ik ben niet het standaard type dat Populair wilt zijn, ik draag mijn hart op mijn tong en ik raak hier meer dan eens in de problemen door.
Maar geloof in je eigen kracht, ik geloof dat iedereen een plek in "deze verknipte" maatschappij verdient en ik geloof dat je zelf je leven in de hand hebt. Je hoeft je niet te gedragen wat je wordt voorgeschoteld. Hou alleen wel rekening met je keuzes. Als jij je wilt afzetten prima, zorg er alleen wel voor dat je goed in je schoenen staat. Mensen die opvallen worden sneller bekritiseerd dan mensen die met de massa meegaan. Kan je dit niet aan? Maak dan de juiste keuze
Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !