• ... niet leuk, eigenlijk echt stom, maar ik wilde Tauriel zo graag, dat ik het niet kon laten zitten. Ik vind die "i" eigenlijk echt niet leuk, idioot zelfs, maar mijn twee andere "trucjes" werkte niet (spatie, wat ik overigens wel verwacht had niet te werken, en een punt achter mijn naam -omdat er dan geen fouten aan gemaakt zouden worden-, maar dat kon niet, ugh. En ik ga echt geen 1 als i of 3 als e gebruiken, dat is nog lelijker.)
    Anyway, het is TaurieI met "i", dus niemand durft het verkeerd te spellen, haha.


    Om het topic nuttig te houden: iemand die eigenlijk ook niet met de "i" wilde doen, maar het toch heeft gedaan omdat je zo graag de naam wilde hebben?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 17:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik niet, maar ik vind het best vervelend aangezien ik al eerder users door elkaar heb gehaald. Blijft natuurlijk wel een toffe username, daar niet van.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ach ja, als het echt vervelend word kan je hem weer veranderen na een maand. Daarnaast is TaurieI wel heel erg leuk!
    En ja, dat had ik met FiIi, maar ik kreeg er ook gelijk weer spijt van.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Damn, dit moet ik dan goed onthouden. :') But however, it's a nice name.


    :)

    Jup :'D Bij 2 zelfs :'D Nu zal ik niet zo snel meer de eerste nemen maar die 2de zou ik nog wel willen nemen. Maar gelukkig is Melomanie i proof :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Thenn schreef:
    Ik niet, maar ik vind het best vervelend aangezien ik al eerder users door elkaar heb gehaald. Blijft natuurlijk wel een toffe username, daar niet van.


    Ik wilde het ook met een "." doen, om verwarring te voorkomen, maar het is niet gelukt. Dat mag niet, zo te zien.
    @Took: ja, dat is waar. Maar ik vond Tauriel te leuk.
    Ach tja, als ik er echt ontevreden over wordt, pas ik 'm wel weer aan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Om eerlijk te zijn vind ik het echt heel erg verwarrend worden, al die i's. Zeker bij dingen waarbij het echt belangrijk is dat je de juiste persoon hebt kan het erg vervelend zijn, of als er op bijna hetzelfde moment twee mensen ronddwalen met praktisch dezelfde namen. D:

    Maar goed, ik snap wel dat sommige mensen een naam gewoon heel graag willen. Deze is ook erg leuk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Om eerlijk te zijn vind ik het echt heel erg verwarrend worden, al die i's. Zeker bij dingen waarbij het echt belangrijk is dat je de juiste persoon hebt kan het erg vervelend zijn, of als er op bijna hetzelfde moment twee mensen ronddwalen met praktisch dezelfde namen. D:

    Maar goed, ik snap wel dat sommige mensen een naam gewoon heel graag willen. Deze is ook erg leuk. ^^


    Ik ook, maar er zijn zo van die namen... ach, over een maand zijn jullie er weer vanaf, ik heb nog nooit een username langer dan één maand gehouden (wel al eens een teruggenomen, maar dat terzijde).
    Dankjewel, trouwens!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bayard schreef:
    Damn, dit moet ik dan goed onthouden. :') But however, it's a nice name.


    Dankje (: En haha, het is verwarrend, I know.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried