Kies maar welke je wilt, er is keuze genoeg en er staan er nog een paar in de frigo!
En dan is het nu tijd voor de bedankjes!
Eerst en vooral zou ik natuurlijk IEDEREEN willen bedanken voor dit fantastische jaar op Quizlet, door jullie moet ik hier wel dagelijks naartoe komen. Thanks!
Maar dan natuurlijk ook nog een paar persoonlijke bedankjes. Eerst en vooral Celebration, natuurlijk. Je was een van m'n eerste vriendinnen op Q, en dat zal je voor mij heel lang blijven! Je bent een fantastische vriendin voor me en ik hoop echt dat ik je eens in het echt mag ontmoeten.
Dan Bayard, uiteraard. Ook jij bent in een jaar tijd heel belangrijk voor me geworden. De gb-bericht-wisselingen met jou zijn echt fantastisch, net zoals jijzelf. Bedankt voor alles!
Orcrist, jij en ik begrijpen elkaar echt. Je bent er altijd voor me en je bent mede met enkele anderen een van de liefste personen hier op Q. I love you!
En niet te vergeten, Chocolata, die me altijd aan het lachen brengt met haar opmerkingen over taalfouten. Ik GB niet zoveel met je, maar ook zonder jou zou Q voor mij niet hetzelfde zijn.
Guys, I love you so damn much.
Vergeet allemaal geen stukje taart te nemen, want waarom zijn ze er anders?
[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:57 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried