• Hoi,
    Ik heb een nieuw idee en heb er al een paar delen van geschreven.Ik ga geen rollen verdelen maar zouden jullie willen zeggen ofdat hij goed is ?

    Maaike,Anke,Sophie en Shauni zijn de beste vriendinnen en doen alles samen.Ze hebben en bandje en beginnen beroemd te worden.Hun manager Jorick ziet grote sterren in de meisjes en neemt contact op met ToHo.Ze besluiten dat de meisjes hun voorprogramma mogen doen.Wanneer dat Maaike op Georg verliefd wordt proberen Sophie en haar vriendinnen Maaike te koppelen.ToHo vind het geen goed idee omdat ze niet zo goed kunnen opschieten met Maaike.Maar wat als er nog mensen verliefd worden ?

    lijkt het jullie wat ?
    x.Kisses


    The soul needs autumn.

    Jhaaa
    doen ! <3


    Gilles (ll)

    jaah zeker doen!!!


    I need you like a heart needs a beat

    Jaa,maar is het niet wat te standaard?

    Jaa,maar is het niet wat te standaard?

    Weetje,ik ga het gewoon zo fantastisch schrijven x)[/ego]


    The soul needs autumn.

    (...)
    Weetje,ik ga het gewoon zo fantastisch schrijven x)[/ego]


    Ohjaah =) Dan wil ik wel een rol^^

    (...)

    Ohjaah =) Dan wil ik wel een rol^^

    Maar er komen geen rollen , nogniet.Als ik er nodig zal hebben vraag ik het wel (:


    The soul needs autumn.

    JAA

    Hm, nah, iets te standaard voor mij ;) 4-4 verhalen spreken mij niet aan, zeker niet als het gaat om 4 meisjes - TH


    Life is hard and then we die

    Hm, nah, iets te standaard voor mij ;) 4-4 verhalen spreken mij niet aan, zeker niet als het gaat om 4 meisjes - TH

    Maar niet alle meisjes krijgen met ToHo, normaal maar 2 maar als mijn fantasie wat anders loopt kunnen het er wel meer worden dat weet ik nog niet (;
    Maar als je hem niet wil maken maakt het niet uit hoor.


    The soul needs autumn.

    Weer Tokio Hotel hè? Nee dus voor mij, liever wat originelers. :P