• Aloha! :]

    Mijn school is momenteel helemaal in het thema 'Ik zie ik zie wat jij niet ziet', wat hoort bij een talentenjacht. Met tekenen, handvaardigheid en techniek is iedereen dus volop bezig met het thema. Enkele schetsen heb ik gemaakt en ik moet toegeven dat ik geen tekenmaster ben, ghehe. :')




    Zoals je in bovenstaande spoiler ziet; 12-jarige Crystals kunnen niet goed tekenen (dit is niet persoonlijk bedoeld naar mede-12-jarige Crystals :Y)).
    Anyway, om dit topic nuttig te houden (en omdat ik het gewoonweg nodig heb), hebben jullie nog wat opbouwende kritiek en tips? Eventueel nog wat ideeën om te tekenen, het is wel leuk om je tijd ermee op te vullen. ^^

    xoxo.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 11:53 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik vind het erg goed hoor!

    Maar bij die tweede tekening lijkt het net alsof de vleugels uit haar schouders komen, terwijl vleugels toch uit de rug horen te komen? Misschien is het ook leuk om ze wat groter te maken.

    Maar zelf ben ik alleen goed in het ná tekenen van dingen, en totaal niet in het zelf verzinnen, ik doe het je dus niet na. Good job en succes ermee! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind ze goed hoor! Na wat jij had gezegd dacht ik dat ik harkpoppetjes moest verwachten maar dat viel mee;)
    En je moest eens weten waar mijn zusje die ook twaalf jaar is drie uur aan werkt wat ik.. in tien minuten al af zou hebben..
    Alleen bij het oog is die ene bobbel aan de kant van wel erg groot en ogen staan meestal niet zo omhoog.
    Maar dat zijn mini dingetjes, ik zou het zelf ook zo doen haha
    X


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wow, ik vind het echt prachtig! Vooral die oog doe je echt waanzinnig goed! Beter dan ik ooit geschetst heb.. But I'm just bad. ;3


    Some people are art and do art at the same time

    Bedankt voor de complimentjes, haha. :]
    Ik zal de tips onthouden voor de volgende keer. ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Gifts schreef:
    Wow, ik vind het echt prachtig! Vooral die oog doe je echt waanzinnig goed! Beter dan ik ooit geschetst heb.. But I'm just bad. ;3


    Nou wil ik wel iets van jou zien. (: Had je er niet zo'n topic van? Even kijken hoor.. ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.