• Voor Story of the Year, kopieer ik steeds de inhoud van een ander hoofdstuk zodat de codes hetzelfde blijven, nu wil ik dus dat hoofdstuk aanpassen om de codes te kopiëren, maar nu staat plots de tekst van de regels er, wat het eerste hoofdstuk is. Ik heb de random op een ander hoofdstuk geklikt en daar staat ook de inhoud van het eerste hoofdstuk. De tekst in de story zelf is wel juist, maar ik kan dus nu geen hoofdstukken meer aanpassen, want de inhoud die er dan komt te staan klopt niet. Hoe komt dit?

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik herken wat je bedoelt bij een rpg als ik die open hoe dan ook komt er het berihtje in mn vak te staan die ik daar als eerst gepost heb. Het is heel erg iritant

Change is for weirdos ~ Niall Horan

IrishNialler schreef:
    Ik herken wat je bedoelt bij een rpg als ik die open hoe dan ook komt er het berihtje in mn vak te staan die ik daar als eerst gepost heb. Het is heel erg iritant
    Nee, dat komt door iets anders. Er is nu iets dat je berichten automatisch opslaat om de 2 seconden. Als die teller nog niet is afgelopen tussen je laatste aanpassing en het verzenden, blijft dat staan. Dan dien je gewoon de tekst te wissen en even te wachten en dan is het opnieuw in orde. Dit is iets anders. De inhoud van al mijn hoofdstukken zijn dezelfde als ik ze wil aanpassen.

Ik denk dat ik weet waar dit mee te maken heeft, klik. Is het zoals dit? Want dat gebeurde bij mij dus toen Rutger een jaar geleden instelde dat hoofdstukken automatisch opsloegen. En dat is nu toch weer ingevoerd?

i put the fun in funeral

Zie mijn topic over het automatisch opslaan van topics en hoofdstukken: klik. Het komt door een bug in dat script. Ik heb al een nieuwe versie naar Rutger gestuurd. Het is nu wachten totdat hij het installeerd.

[ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 13:25 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    Zie mijn topic over het automatisch opslaan van topics en hoofdstukken: klik. Het komt door een bug in dat script. Ik heb al een nieuwe versie naar Rutger gestuurd. Het is nu wachten totdat hij het installeerd.
    Dus het heeft daar ook mee te maken oki. Goed dat ik dat nu ook weet.

Nami schreef:
    (...)Dus het heeft daar ook mee te maken oki. Goed dat ik dat nu ook weet.
    Volgens Rutgers e-mail update hij de code morgen. Hopelijk doet hij het eerder en anders, helaas pindakaas en zullen we rustig moeten wachten. Ik hoop alleen dat ik met mijn nieuwe update geen andere bugs maak :'D Het zou niet moeten gebeuren, want ik heb het persoonlijk getest, but who knows?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)Volgens Rutgers e-mail update hij de code morgen. Hopelijk doet hij het eerder en anders, helaas pindakaas en zullen we rustig moeten wachten. Ik hoop alleen dat ik met mijn nieuwe update geen andere bugs maak :'D Het zou niet moeten gebeuren, want ik heb het persoonlijk getest, but who knows?
    Hopelijk. En sorry dat ik nogmaals een topic hiermee open. Ik had er niet op gelet dat het met hetzelfde te maken had. Moet in het vervolg maar eens beter gaan lezen.

Nami schreef:
    (...)Hopelijk. En sorry dat ik nogmaals een topic hiermee open. Ik had er niet op gelet dat het met hetzelfde te maken had. Moet in het vervolg maar eens beter gaan lezen.
    Maakt niet uit. Je bent niet de eerste, haha.