• Hee, ik ben bestwel verslaafd aan de Hunger Games (meet name Peeta haha) maar ik dacht misschien is het een ideetje om er hier ook eentje te maken met RPG? Dan wel met nieuwe karakters & een spannend plot natuurlijk(:

    Ik dacht hieraan:
    De oorlog is eindelijk voorbij, maar blije gezichten zul je nergens vinden. Het Capitool heeft gewonnen. Na het uitmoorden van 5 complete districten & velen uit andere districten, geven de burgers het op. Het is voorbij. De Hunger Games traditie zal blijven verstaan, of je dat nou wilde of niet. Dit jaar zal de 76e Hunger Games plaatsvinden, waarbij 14 tributen het tegen elkaar op zullen nemen tegen de dood. Wraak, agressie, prille liefde, familieverbanden, je zult het allemaal zien. Het wordt toch nog lastig overleven als het systeem na de eerste 3 doden stopt. De tribune valt niet meer te besturen & gevaar zit in elk klein hoekje. Nu het systeem zijn eigen gang gaat, proberen de overgebleven tributen een weg uit te vinden. Zal dit hun lukken?

    Hiervoor zullen we dus minimaal 11 verschillende spelers voor nodig hebben.
    6 jongens & 5 meisjes. De overgebleven districten zijn: 2, 3, 4, 7, 9, 11, 12.
    De eerste drie doden mogen samen met een overlevend eigen karakter gespeeld worden, omdat die toch al vrij snel doodgaan (dit zijn 2 meisjes & 1 jongen).

    Dus, heeft iemand interesse?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 17:15 ]