• Hoii ^^
    Ik heb een Trailer nodig voor mijn nieuwe story The Orphan en ik hoop dat iemand mij kan helpen?
    Ik heb al een beetje uitgestippeld wat ik wilde hebben en had het ook al in een coverstore gezet maar die is nu tijdelijk gesloten, en aangezien ik het graag voor de twintigste wil hebben wil ik liever niet wachten :l




    Dit is wat ik graag in de Trailer wil hebben:
    Titel:
    The Orphan
    Lettertype:
    Sierlijk
    Beschrijving van de story/rpg/iets anders:
    Het gaat over een meisje dat haar ouders nooit heeft leren kennen. Het speelt zich af in het jaar 1548.
    Ze is opgevoed door een vrouw van middelbare leeftijd, alleen die vrouw werd beschuldigt van hekserij en werd levend verbrand. Het meisje -Dawn- is dan nog maar negen jaar. Zelf vlucht ze te paard weg van dat dorp. Ze is alleen en leert zichzelf te jagen, stelen en overleven in de wildernis.
    Ze leert omgaan met de ruige en harde buitenwereld vol moordenaars en dieven, waar zij door de jaren heen één van is geworden.

    Lettertype:
    Sierlijk
    Indeling ongeveer:
    She was found by Dawn in July 1531, she was only one year old.
    Dit als het kan,
    A women took care of her like if she was her own child
    Filmpje
    0;16 tot 0;17
    But when she was only Nine years old..
    The people from the Village accused the old lady of Witchcraft..
    She got burned alive..
    Filmpje
    0;02 tot 0;04 -zonder geluid-
    She's alone again..
    -hier weet ik zelf niet echt een stukje bij..
    Als jij een stukje van een jong blond meisje weet graag, maar het moet wel een beetje bij de tijd te passen.. Ik zelf kan echt niks vinden :l-
    Years gone by and she learned how to Hunt, Steal and Survive.
    -Hierbij zou ik wel een stukje van iemand met pijl en boog willen, maar ik weet nog niet waar ik dat moet vinden..-
    Now you know her story, My story. I'm the Orphan..

    Vermelding van username:
    Achtergrondmuziek:
    Dit (:
    Kleur:
    Zwart/wit, kleur, sepia.
    Verdere wensen:
    Ik zou graag de Cover aan het einde willen, maar die is nog in de maak dus daar moet ik nog even op wachten en dan post ik hem wel hier (:




    Hoop dat iemand er iets mee kan en dat iemand het voor me wil doen (:
    Als je het zelf niet kan maar wel iemand weet zou ik dat graag ook horen, tho (:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:20 ]


    Little do you know

    Ik zou je graag willen helpen, ook had ik ooit een keer een trailer store waar ik niet meer aan werk, maar ik kan je dus niet helpen vanwege school, sorry :') maar misschien is het handiger als je deze topic in de covers en trailers zou gaan zetten in plaats van creativiteit. Ik denk ook dat je dan ook meerdere mensen tegenkomt die je wel wilt helpen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee, ik heb hier al niks meer mee gedaan -heb sommige dingen in mijn story veranderd en hier niet- aangezien er al iemand is die me helpt, dus niet meer nodig :D


    Little do you know