• Op Virtualpopstar is een wedstrijd aan de gang dat drie dagen duurt. Als je wint win je te gekke prijzen, dus vraag ik jullie of jullie even op mijn stemlink klikken. (Je hoeft geen account aan te maken maar het liefste natuurlijk wel. http://makevpfriends.com/vote/Fendacy/

    Dus misschien kan je een kijkje nemen en stemmen! Dat zou natuurlijk wel tof zijn!

    Virtualpopstar is een online community site voor tieners jong en oud! Je hebt een super gezellig forum waar je lekker gezellig kan praten.


    http://makevpfriends.com/vote/Fendacy/

    Alvast veel plezier al je gaat spelen,
    of bedankt dat je stemt/

    Are you serious? Je maakt speciaal een Quizlet profiel aan om hier om stemmen te komen smeken? Schaam je.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 17:40 ]


    everything, in time

    Gemeld. -.-


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Serieus? Alweer? We willen niet stemmen en we gaan ook niet stemmen.
    Ga andere sites verkloten en blijf weg met virtual popstar (cat)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik geloof dat die wedstrijd verklaart waarom we opeens weer helemaal ondergestalkt worden... (cat)

    Go away, all of you!


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Jeetje zeg. We zijn echt niet dom hier op Q.


    -

    Zoek. Een. Fucking. Leven


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ach, deze geeft tenminste aan dat je op haar stemt als je naar de site gaat... Is al een hele vooruitgang.


    i put the fun in funeral

    Meraki schreef:
    Are you serious? Je maakt speciaal een Quizlet profiel aan om hier om stemmen te komen smeken? Schaam je.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alweer Virtual Popstar? Nobody cares.


    Some people are art and do art at the same time

    Ugh, kunnen mensen die ook maar begínnen over Virtual Popstar niet (permanent) gebanned worden ofseu? Bah, inmiddels wordt ik wel een beetje flauw van al die berichten etc.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alweer? Wat is dit, is daar een link naar deze site of zo.
    Anyway, sorry, je kunt het beter ergens anders proberen. Hier irriteert iedereen zich er alleen aan en hoef je niet op stemmen te rekenen.


    Tijd voor koffie.

    Annoyiiiiiiiiiiing.


    "Well, well. Look who we've got here!"