• Ik heb een gedragsstoornissen genaamd ODD, oppositional deviant disorder. Het ging een tijd goed en er was niets aan de hand. Maar wanneer er stress, feestdagen en te veel om mij heen veranderd, komt het naar boven. Ik probeer dan mezelf terug te trekken, maar word dan alleen maar gekker, van zowel mezelf als alles om mij heen.
    Nu, door de stress van de afgelopen dagen, kerst en oud en nieuw, zijn mijn tics (een trekje dat vaak bij mensen met psychische stoornissen zoals ODD, GTS, Autisme etc. Voorkomt) weer terug. Het begon vroeg deze avond met een keelgeluidje en is al snel vermeerderd naar en knijpen met mijn ogen en het optrekken van mijn neus. Nu ga ik wel weer aan de Valeriaanpilletjes, wat totaal niet werkt en ik word er misselijk van.
    Ik kan mezelf wel dwingen te stoppen met die tics maar dat kost veel energie en daardoor slaap ik dan weer niet (heb ervaring met de tics).

    Iemand tips voor mij om toch te kalmeren en het te stoppen? Ik heb geen zin om weer drie maanden aangekeken te worden door mensen en dan uit moeten leggen wat ik heb.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 1:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    hmmm... kalmerende muziek, kop thee(ook al is het smerig) ontspanningsoefeningen.
    Of naar de huisarts en vragen om lichte slaaptabletten of bètablokkers, die laatste helpen je hartslag te dalen waardoor je niet nog meer gaat stressen.
    Veel succes, weet helaas maar al te goed hoe je je voelt (ook al heb ik heel iets anders)...

    Pak je momenten van rust. Ik had langere tijd stress door school, maar sinds ik de avonden vrij neem voel ik me veel beter (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik slik Valdispert en daar zit valeriaan en melatonine in. Het helpt niet echt altijd bij het slapen gaan, aangezien ik in m'n bed enorm in paniek raak en daardoor hele nachten niet kan slapen... Kopje kruidenthee helpt misschien bij je of een boek lezen?


    The sun will rise and we will try again.