• Ik vind het eigenlijk ontzettend onhandig dat er een verschillende data is bij SOTM, QOTM en IOTM. Zou het niet interessant zijn om oftewel alle deadlines op de 19e te zetten oftewel allemaal op de 20e. Want gisteren wou ik nog een inzending doen voor IOTM en ik zat met de datum van SOTM in mijn hoofd dus ik was te laat. Als alle data hetzelfde zouden zijn, zou dat veel minder misverstanden te weeg brengen denk ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Daar heb ik ook al eens over nagedacht. Één deadline lijkt me inderdaad wel gemakkelijker, als het niet te lastig is voor de mods om dan alle polls op één dag te moeten openen. Ik zou dan voor t/m de 20ste van iedere maand gaan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Daar heb ik ook al eens over nagedacht. Één deadline lijkt me inderdaad wel gemakkelijker, als het niet te lastig is voor de mods om dan alle polls op één dag te moeten openen. Ik zou dan voor t/m de 20ste van iedere maand gaan. ^^

    This indeed.


    Deep inside, I've never felt alive

    Square schreef:
    Daar heb ik ook al eens over nagedacht. Één deadline lijkt me inderdaad wel gemakkelijker, als het niet te lastig is voor de mods om dan alle polls op één dag te moeten openen. Ik zou dan voor t/m de 20ste van iedere maand gaan. ^^
    Ja inderdaad. Ik ben ook meer voorstander van de 20e.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb dat ook al vaak gedacht. Maar ik dacht dat de bemiddelaar die SOTM in het leven had geroepen er een reden voor had om een andere dag te nemen dan IOTM...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat zou ik ook wel handig vinden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal schreef:
    Ik heb dat ook al vaak gedacht. Maar ik dacht dat de bemiddelaar die SOTM in het leven had geroepen er een reden voor had om een andere dag te nemen dan IOTM...


    Bemiddelaar? SOTM en SOTY waren ideeën van Hel, dacht ik. Ik heb geen idee of er toen bewust is gekozen voor een andere datum dan bij IOTM, maar ik zou eigenlijk geen reden kunnen verzinnen dat dat nodig is, behalve dus dat alle polls dan op één dag geopend moeten worden. Maar ik weet niet hoeveel tijd zoiets in beslag neemt, dus ik heb geen idee of dat echt een probleem zou kunnen zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Bemiddelaar? SOTM en SOTY waren ideeën van Hel, dacht ik. Ik heb geen idee of er toen bewust is gekozen voor een andere datum dan bij IOTM, maar ik zou eigenlijk geen reden kunnen verzinnen dat dat nodig is, behalve dus dat alle polls dan op één dag geopend moeten worden. Maar ik weet niet hoeveel tijd zoiets in beslag neemt, dus ik heb geen idee of dat echt een probleem zou kunnen zijn.
    Zal een tikfout zijn volgens mij, want het was inderdaad Hell die dat had bedacht. En dat laatste lijkt mij juist gemakkelijker eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, ik bedoelde bèta. Komt met dat ik met alles en nog wat bezig ben op Q.

    Maar jah, ik heb toen in de tijd daar niets van gezegd. Maar ik vind het zelf vervelend omdat het makkelijker is om alledrie de polls online te zetten dan 2 op de 20e en 1 op de 21e. En sindsdien vloek ik erop en denk ik: ik moet eens voorstellen het te veranderen en dan vergeet ik het altijd omdat ik met 1001 dingen bezig ben op Q. Als de andere xOTM mods het er ook mee eens zijn, verander ik het.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ja, ik bedoelde bèta. Komt met dat ik met alles en nog wat bezig ben op Q.

    Maar jah, ik heb toen in de tijd daar niets van gezegd. Maar ik vind het zelf vervelend omdat het makkelijker is om alledrie de polls online te zetten dan 2 op de 20e en 1 op de 21e. En sindsdien vloek ik erop en denk ik: ik moet eens voorstellen het te veranderen en dan vergeet ik het altijd omdat ik met 1001 dingen bezig ben op Q. Als de andere xOTM mods het er ook mee eens zijn, verander ik het.


    Go ahead :Y) Het is ook gewoon lastig, daar ben ik het mee eens. Ik geloof dat de redenering oorspronkelijk inderdaad was dat de polls dan niet op dezelfde dag geopend hoefden te worden, maar dat is eigenlijk een stuk makkelijker dan dat ze op andere dagen geopend moeten worden. Als je op de ene dag wel tijd hebt en op de andere niet, dan is dat lastig.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.