• Het is onrustig op Hogwarts. De leerlingen verdelen zich in kampen en langzamerhand begint het er steeds meer op te lijken dat de oorlog zich niet alleen buiten de muren van het kasteel afspeelt. Groepen kinderen sluiten zich massaal aan bij de zogenaamde Death Eaters, anderen proberen uit alle macht de ideeën van Voldemort buiten Hogwarts te houden. Maar wat als dat niet lukt en er langzaam steeds meer haat lijkt te ontstaan tussen de afdelingen? Het is kerstavond 1975 en het is wel duidelijk dat De Eerste Tovenaarsoorlog echt is begonnen!

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per post
    - Geen personages van anderen bespelen
    - Zet altijd minimaal de naam van je personage boven je post
    - Houd het realistisch
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's
    - Houd jongens en meisjes gelijk
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Als je langere tijd niet kunt reageren, meld dit dan
    - 16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    - OOC tussen haakjes ()-[]-{}
    - Geen afgesproken liefdes en dergelijke
    - Geen geruzie of gescheld (OOC is dut natuurlijk wel toegestaan)
    - De leeftijden zullen niet helemaal kloppen, maar anders was het niet mogelijk om een aantal leuke personages te spelen
    - Alleen ik & JamesPotter maken nieuwe topics aan


    Invullen:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk (uitgebreid) :
    Uiterlijk (beschrijving + foto) :
    Toverstok:
    Huisdier:
    Zwerkbal?:
    Extra:



    *Tijdelijke stop op mensen van Gryffindor en Slytherin mensen die er nog niet tussen staan.
    *Faunaten en Transformagiërs zijn niet meer toegestaan.
    *Probeer origineel te zijn. Niet iedereen heeft dezelfde problemen. (Ik wil echt geen mensen meer met hetzelfde probleem als Sirius Black!)
    * Stop op meisjes, tot deze weer gelijk staan met de jongens.


    Personages:

    Gryffindor
    • James Potter || Aanvoerder & Jager - JamesPotter
    • Sirius Black - NCIS
    • Remus Lupin || Klassenoudste - xBoselfje
    • Peter Pettigrew
    • Lily Evans || Klassenoudste - Rider
    • Lianne Eliona Green || Jager - Bonjourx

    Slytherin
    • Lucius Malfoy || Klassenoudste - DoctorDonna
    • Severus Snape - DreamerN
    • Jason Rick Broock || Aanvoerder & ? - xBoselfje
    • Jay Dave Broock - NCIS
    • Belatrix Black - JamesPotter
    • Andromeda Black - SuperTOMMO
    • Narcissa Black - BarnOwl
    • Rose Anna Valearia Black - DoctorDonna


    Ravenclaw
    • Morgan Kueane - Bonjourx
    • Morrison Harrold Thomson || Zoeker - Inermis
    • Millicent Helle Thomson || Jager - Inermis
    • Serena Azzurra Rossini - BarnOwl
    • Meisje - Gereserveerd - MyHome


    Hufflepuff
    • Ted Tonks
    • Alice Prince || Drijver - MyHome
    • Brooklynn Monroe || Jager - SuperTOMMO

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mios topicos! Zou ik ook een Ravenclaw jongen mogen? (;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tuurlijk, ik zet het erbij.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet geen goede naam voor het meisje.... xd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Lily Evans

    Geslacht: Vrouwelijk

    Leeftijd: 15, verjaard op 30 Januari

    Jaar: Vijfde

    Afdeling: Gryffindor

    Innerlijk: Lily is zo'n persoon dat zo lang mogelijk het goede in mensen blijft zien en haar vrienden dus ook altijd zal blijven verdedigen. Dit maakt haar soms ietwat naïef, voornamelijk omdat ze veel waarde hecht aan vriendschap en ze de mensen waar ze om geeft dus ook redelijk ver laat gaan. Ze is dan ook vergevingsgezind van aard en zal nooit eeuwig boos blijven. Ze zal uiteindelijk echter wel doen wat goed voor haar is, als het haar echt te ver gaat, maar dit is alleen in uiterste gevallen. Ze is dus trouw en zal iemand nooit zomaar laten zitten. Toch kan ze nog wel eens aangebrand reageren en is ze soms nogal snel op haar teentjes getrapt. Excuses aanbieden hiervoor vindt ze moeilijk.
    Lily is iemand die zich graag aan de regels houdt en ze zal het dus ook niet zomaar toegeven dat ze sommige grappen met bijvoorbeeld leraren stiekem wel leuk vindt. Ze werkt hard voor haar cijfers en zal altijd haar best doen. Ze is dan ook een doorzetter en zal niet zomaar opgeven. Niet in haar schoolwerk, maar ze zal mensen ook niet zomaar opgeven. Ze vecht voor wat zij goed acht, ongeacht hoe moeilijk dit ook is. Dit maakt haar dapper en dus een echte Gryffindor.


    Uiterlijk: Lily heeft lange rode haren en opvallend groene ogen. Haar huid is licht en haar hoofd is redelijk rond. Ze heeft appelwangetjes en kijkt meestal vriendelijk uit haar ogen. Ze draagt haar uniform altijd netjes volgens de regels. Vak Make-up is Lily geen hele grote fan, maar ze zorgt er wel voor dat ze er goed verzorgd uitziet. Haar haar heeft ze meestal los, tenzij ze zich eraan irriteert.



    Toverstok: 22cm, wilg en kern van een eenhoornhaar. Zeer veerkrachtig. Goed geschikt voor bezweringen.

    Huisdier: Geen

    Zwerkbal?: Nee

    Extra: Lily haar beste vriend is Severus Snape. Ze maakt zich op het moment veel zorgen om de vriendschap en is bang dat Severus nooit in zal zien wat er slecht is aan de Death Eaters. Vooral omdat zij zelf een dreuzeltelg is en dus één van de favoriete slachtoffers van de "vrienden" van Severus, weet ze niet precies wat ze ermee aan moet. Daarbij heeft ze ook nog het grootste gedeelte van haar tijd mensen om zich heen die de vriendschap afkeuren, wat het er voor haar niet echt beter opmaakt. Dit alles zorgt ervoor dat ze nogal prikkelbaar is deze kerst. Verder heeft ze een hekel aan Potter en Black.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 15:15 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Bonjourx schreef:
    Ik weet geen goede naam voor het meisje.... xd.


    Misschien kan je hier iets vinden?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb al iets! Bedankt (;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zou ik misschien bericht kunnen krijgen wanneer er weer rollen van Slytherin vrij komen?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cloacina schreef:
    Zou ik misschien bericht kunnen krijgen wanneer er weer rollen van Slytherin vrij komen?


    Natuurlijk! Ik denk wel dat dat even zal duren. Zeker dat je Cissy, Andromeda of Lucius niet wilt?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Natuurlijk! Ik denk wel dat dat even zal duren. Zeker dat je Cissy, Andromeda of Lucius niet wilt?

    Hmm, ik ben meer van het bedenken van mijn eigen personages. Hoe lang is 'nog wel even' denk je haha?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb misschien een idee voor een Gryffindor personage, aangezien ik zie dat de meisjes-lijst daar korter is. Ik weet alleen niet of het mag, moet ik je dan even een PB sturen over m'n idee?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cloacina schreef:
    (...)
    Hmm, ik ben meer van het bedenken van mijn eigen personages. Hoe lang is 'nog wel even' denk je haha?


    Geen idee, als Ravenclaw en Hufflepuff een stuk voller zijn gaan ze pas weer open en dat ligt aan of er mensen zijn die mee willen doen en personages aan willen maken.


    Happy Birthday my Potter!

    En gesloten is bij mij gesloten c;

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 15:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    En gesloten is bij mij gesloten c;

    Haha ja dat snap ik. Nou ja, dan hoor ik het wel


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mag ik een Ravenclaw jongen en meisje?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Heb een nieuwe laptop ~Al heeft die nog wel weer problemen met overzetten van mijn oude spul...~ Dus ik kan ook weer vaker posten (:

    SEVERUS !!!!!!!!


    Credendo Vides