Een x aantal jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?
Ik heb het idee natuurlijk nog niet geheel uitgewerkt met de locaties enzo, dat moet allemaal nog en ik moet ook nog bedenken wat voor soort vloek er op het huis zit. Als jullie hier ideeën over hebben of überhaupt geïnteresseerd zijn; meld het alsjeblieft.
De RPG staat online!
[ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 16:31 ]
26 - 02 - '16