Ik heb het even doorgelezen. Ik garandeer niet dat het nu honderd procent foutloos is, want ik heb zelf eigenlijk ook niet veel tijd omdat ik nog een brief moet afmaken die ik morgen moet inleveren voor Frans.
De meeste fouten zouden er nu echter wel uit moeten zijn, en ik heb een aantal zinnen wat verbeterd om het gewoon "Duitser" te laten klinken. Naamvallen zijn bij mij ook niet mijn sterkste punt, maar ik ben tweetalig opgevoed en doe het dus op gevoel bijna altijd goed. Als iemand mij wil verbeteren, ga vooral je gang. ^^
Ik weet trouwens niet precies wat je bedoelt met "über das Wasser gehen", want letterlijk betekent dat zoiets als "over het water lopen". Zaten jullie in een bootje of zo? Misschien kun je dat beter op een andere manier zeggen.
Am Anfang des Schuljahres bin ich mit meiner Klasse im Achterhoek gewesen. Es war ein Lager um einander kennen zu lernen. Ich habe aber niemand gut kennen gelernt. Wir mussten viele Aktivitäten machen, obwohl ich das nicht mag. Wir mussten außerdem viel laufen und ich hasse laufen. Meine Fuße taten mir sehr weh am ende jedes Tages. Ich traute es mich auch nicht über das Wasser zu gehen, denn ich kann nicht so gut Schwimmen. Wir mussten unser eigenes Zelt machen. Der Regen war durchgesickert in unser Zelt und alles war Nass. In der zweiten Nacht konnte ich nicht schlafen, weil mein Schlafsack klatschnaß war. Das Essen war auch nicht so gut, aber das hatte ich am ersten Tag selber zubereitet. Am zweiten Tag aß ich Suppe zum Abendessen, weil ich keine Makkaroni mag. Ich war glücklich als ich endlich wieder zu Hause war.
[ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 23:26 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan