Ik vind het wel een leukere naam dan die je eerst had. Bij ons zijn er heel erg veel bushokjes. Ik begon nu een beetje te tellen en ik zat al op de zeventig, en was nog niet eens klaar.
Meh, ik vind twee namen samengeklonterd nooit zo leuk.
Volgens mij zijn er twee bushokjes, als ik me niet vergis. Al wordt die ene wel constant kapot getrapt door die domme losers uit m'n stad. -.-
Barnabas schreef:
Meh, ik vind twee namen samengeklonterd nooit zo leuk.
Volgens mij zijn er twee bushokjes, als ik me niet vergis. Al wordt die ene wel constant kapot getrapt door die domme losers uit m'n stad. -.-
Maar op dat veel namen die ik leuk vind al bezet zijn plak ik er altijd even Alpha achter. ^^
Leuke naam. Ik heb mijnes ook vandaag veranderd c:
Ik weet dat er sowieso twee bushokjes in mijn woonplaats zijn, alleen liggen er bij één ervan twee ruiten eruit
Ik heb het niet zo op usernames die twee woorden aan elkaar zijn, maar het is jouw username ^^
Volgens mij zijn er bij mij in het dorp / de stad zo'n 6 bushokjes.
Hmm... 1,2,3,4..... *Telt even door.* Ik denk inclusief het hokje -het was vroeger een bus hokje maar doordat die weg afgesloten is aan beide kanten en je er alleen met een fiets komt gebeuren er heel wat andere dingen :'] - 9. En er worden maar 2 echt dagelijks gebruikt :']
| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial