• Ahh yes ik ben zo blij, gister zaten we tv te kijken en toen zei mama dat donderdag Isabel (modern choreo van SYTYCD) met een aantal finalisten van SYTYCD optreed hier bij ons in de kring en of me dat wat leek. Nu waren de kaarten een beetje prijzig dus ik zei dat ik het zelf wel betaalde. En nu ehb ik kaartjes voor donderdag en ben ik echt heel blij want ik ben echt gek op moderne dansen en zeker op choreo's van Isabel.

Wat heeft jou laatst blij eemaakt?

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Super leuk!
    Ik was voor het laatst blij deze ochtend toen ik mijn bankrekening opende, haha!

Alleen maar tranen van geluk

Artpop schreef:
    Super leuk!
    Ik was voor het laatst blij deze ochtend toen ik mijn bankrekening opende, haha!
    haah dat snap ik ja

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Aw, das altijd leuk!
    Ik ben blij door het feit dat mijn ouders mijn kamer gaan verven vandaag, en dat ze dan morgen m'n nieuwe bed in elkaar gaan zetten. Voor m'n bday alvast. :Y)

Ohh wat leuk voor je! Veel plezier!
    Ik kwam gisteravond thuis van mijn kamer in Utrecht en mijn broertje had nog als belated birthdaygift Fifa 14 voor me gekocht. Zo lief! Ohh, en de jongen die ik leuk vind begon spontaan met me te appen. Liked that too! (;

ars moriendi

Ik ga voor CKV naar het Scapino Ballet. Ik dans zelf niet maar ben wel weg van dat soort dans (:

Miep

Ontzettend leuk!

Mij heeft het telefoontje van mijn accordeondocent mij ongelooflijk blij gemaakt. Ik mag namelijk voorspelen voor een conservatoriumdocent a.s. donderdag!!!!!! :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ontzettend leuk voor je! Heel veel plezier toegewenst!
    Dat ik vanmorgen wakker werd en dacht: Halleluja, ik hoef niet naar buiten!

"Well, well. Look who we've got here!"

Aii, das leuk voor je. Zelf heb ik niks met dansen maar kan me wel voorstellen dat het leuk is voor je. (: Heel veel plezier toegewenst.

-

Veel plezier!

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Alvast heel veel plezier!

Ik was heel blij toen ehm...
    ja eigenlijk heel veel dingen.

Toen vorige week vrijdag mijn boek uit kwam, toen de fiets die ik gewonnen had gebracht werd, vandaag toen we met 3-0 van een club gewonnnen hebben waarvan we dachten "we verliezen sowieso met 10-0"

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wat leuk!! Veel kijkplezier!! Isabelle is goed en SYTYCD is super!!
    Gaat Tugba er ook nog bij zijn??
    Ik was blij toen het weekend was, pff school...

Why so serious? :]

Wat leuk voor je! (:

Ik ben vandaag niet blij, of tenminste niet euforisch.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Wat leuk, veel plezier!
    Uhm niet veel, dat ik het leuk vind om te werken en niet terug naar school wil? Idk. :')

stay safe because I like being alive at the same time as you

Gaaf!
    Ik hbe een andere voorstelling van haa rgezien en die was echt rpactig, geniet ervan!

Toen ik kon verder schrijevn aan een ORPG na mijn sporten. (:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ben begin dit jaar naast de Theatertour van de SYTYCD finalisten geweest, dat vond ik echt heel vet.
    Wat heeft mij blij gemaakt.. uh;
    Dat ik sociale vaardigheidstraining heb nu!
    Ja, dat klinkt vaag maar het maakt me echt vrolijk.

Danmarks Dynamite.