• Hallo, allereerst weet ik niet precies of het hier goed staat. Zo niet, mag het absoluut verplaatst worden.

    Wel, mijn naam is Rubie en ik ben in de laatste paar maanden een hele hoop rpg (role-play-game) maatjes verloren. Hierdoor ben ik me meer en meer gaan vervelen en nu zou ik graag iemand anders (of meerdere anderen) willen vinden om toch te blijven RPG'en.
    Ik rpg zelf al een jaar of vijf/zes nu, en ik ben er dan ook even fanatiek in als met normaal verhalen schrijven. Lengte, ABN, meedenken in een correcte verhaallijn en meerdere personen karakter geven behoren dan ook tot mijn basis.
    Ik ben heel erg op zoek naar iemand die al wat ervaring heeft en dan niet zo zeer meteen op het hele love affair gebeuren duikt. Fantasie, onbekende personen en verschillende tijdstypen; ik heb overal oren naar en hoop een even flexibel persoon te vinden.

    Liefs,
    Rubie.


    You can't fight the tears that ain't coming.

    hiero!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Misschien een beetje late reactie, maar ik wil wel. Alleen ik heb geen ervaring, maar ik stop niet snel met dingen.


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Ik weet niet of het nog nut heeft maar; ondertussen doe ik nu denk ik ook zes jaar RPG, wel met stiltes ertussen. Ik had een jaar geleden een paar hele goede RPG buddy's hier op Q, maar die zijn ermee gestopt en ik mis dat.


    "Do you believe monsters are born or made?"