• Jup, ik vond mijn vorige nogal saai, dus heb ik mijn profiel maar weer eens veranderd, met zelfgephotoshopte plaatjes. Nou vraag ik me af of hij goedgekeurd is? :Y)

    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden: verander jij vaak je profiel? Ben je er tevreden mee?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eh, nee :p vind ik niet zo boeiend eigenlijk haha, maar jouw profiel is mooi :)


    Life is hard and then we die

    Noice. Ik houd alleen niet van dat contrast tussen grote, dik gedrukte letters en kleine, smalle letters.
    Ik vind mijn profiel wel oké. Ben niet van plan om 'm nog te veranderen anytime soon - luiheid. :Y)

    Ik vind het mooier dan je vorige, maar nu moet je niet bij mij klagen dat het druk is, want nu is dat bij jou ook. :y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Draculea schreef:
    Noice. Ik houd alleen niet van dat contrast tussen grote, dik gedrukte letters en kleine, smalle letters.
    Ik vind mijn profiel wel oké. Ben niet van plan om 'm nog te veranderen anytime soon - luiheid. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik verander mij profiel regelmatig. Iedere maand is het eens grote kuis.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het leuk wat je gedaan hebt! :)

    Ik verander mn profiel meestal ook als ik mijn username heb veranderd. Ik ben nu van niet zoveel woorden etc Op WebPet was ik een 'pro' in profielen, hiephoi


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Leuk! Mooi gedaan. ^^
    Ik heb mijn profiel een tijdje geleden ook aangepast. Ik wilde iets simpels, zonder veel woorden, ik was de drukte en de informatie erop zat. Dus het is nu verre van indrukwekkend, maar wel zoals ik het voorlopig wil hebben. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind het mooi. ^^
    Ik pas mijn profiel bijna iedere week aan, aangezien ik nooit tevreden ben.


    •*• Lululu •*•

    Echt vaak verander ik hem niet.. En als ik hem verander dan is het alleen de woorden of plaatjes.. de plaatsing blijft hetzelfde dus lijkt het niet echt of het veranderd is ;d

    Maar die van jou is trouwens leuk ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben al drie maanden bezig(':


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind hem mooi geworden :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ziet er leuk uit!
    Ik verander 'm bijna nooit, ik hou nogal van strak en laat het niet te vol staan/ :Y)

    Ik vind 'm mooi, maar beetje jammer dat die plaatjes een beetje slechte kwaliteit zijn, vind ik dan.

    Ik heb 'm laatst verandert, en ik verander 'm weer als ik dit zat ben ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Vox schreef:
    Ik vind 'm mooi, maar beetje jammer dat die plaatjes een beetje slechte kwaliteit zijn, vind ik dan.

    Ik heb 'm laatst verandert, en ik verander 'm weer als ik dit zat ben ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik verander hem elke keer als ik een nieuwe username neem of als ik hem zat wordt. Dus zeker elk 3-4 maanden. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.