• Het spijt me ontzettend, moest er al een topic voor bestaan of het om de één of andere reden niet toegestaan zijn om er nog klaagtopics over te openen. Geen idee waarom dat niet zou mogen, maar je weet maar nooit.

    Nou ja, ik begin nogal ongeduldig te worden, eigenlijk. Ik wil dolgraag credits kopen en voor mij is het echt de enige manier om ze aan te schaffen. In dit topic zei Rutger nog dat het ergens rond de 21ste september zou komen:

    - Alleen vanuit Nederland. Belgie volgt de 3e week van september.

    Alleen is het volgende week al een maand geleden dat de functie er zou moeten komen. Ik wil niet vervelend doen wat ik dus ongetwijfeld wel doe, maar hoe ver zitten jullie met het instellen van de functie, of komt-ie niet meer? Ik zou echt ontzettend graag GM willen worden, maar dat is natuurlijk onmogelijk zonder credits ...

    Alvast bedankt voor jullie reactie.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 19:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb vandaag toevallig het contract ontvangen. Ik zal het morgenochtend ondertekenen en terugsturen. Dan zal het niet lang meer hoeven duren voor het in gebruik genomen kan worden (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger is afhankelijk van externe bedrijven, dus het kan nog wel even duren.

    Edit: wow dat was snel Rutger!
    wanneer reageer je is op mijn GB-bericht?:'D

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 19:58 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Rutger schreef:
    Ik heb vandaag toevallig het contract ontvangen. Ik zal het morgenochtend ondertekenen en terugsturen. Dan zal het niet lang meer hoeven duren voor het in gebruik genomen kan worden (Y)

    Echt? Ik sta al te springen, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ondertussen lukt het nog steeds niet... Enig idee wanneer dit terug in orde komt voor België? x

    Er was een ander topic hierover ^^ Het gaat niet komen naar Belgie en Rutger zocht naar een ander oplossing.


    -

    Klik (:


    -