Ik ben het zo beu... Vorig jaar volgde ik kantoor, maar ik ben sinds eind januari niet meer gegaan. Het school gebeuren kon ik niet aan en heb ik nooit aangekund... De lessen waren toen te makkelijk voor mij, maar gewoon opstaan & naar school gaan en al zeker daar blijven was een heuse opgaven. Nu ga ik naar het volwassen onderwijs, op zich lukt het al beter, de mentaliteit daar is gewoon totaal anders als op een middelbaar. Maar deze richting HAAT ik echt, ik volg Medisch Administratief Bediende... Alles gaat, behalve het medische.. Maar ik moet slagen, dit is 1 jaar, daarna heb ik een gewoon diploma en kan ik verder studeren voor iets wat ik écht wil. Nu denken jullie misschien "Het is maar 1 jaartje! Dat ze gewoon doorzet en denkt aan haar toekomst!" maar dat kan ik niet... Ik werk echt heel graag, maar wil ook studeren voor iets wat ik wil... Jammer genoeg moet ik eerst dit TSO diploma halen. Ik wil geld verdienen & naar een hogeschool gaan. Maar elke morgen voor school overgeven van de stress, op school zitten tegen mijn zin,... Ik word er nogal depressief van. Mijn moeder zegt dan "Ga maar werken eh!" maar dat meent ze niet... Pff, ik weet echt niet wat ik moet of kan doen
Tips zijn altijd welkom...
Julie Jellyfish