• Inderdaad ^-^. Ik mag de twaalfde oktober pas een nieuwe kiezen, maar dan hebben jullie geen tijd meer om te stemmen.
    Zoals jullie zien, ben ik nogal een fan van Latijnse woorden; ik vind ze gewoon zo mooi klinken :3.
    Ik wéét dat er al veel te veel van dit soort polls bestaan, maar stem toch maar.

    Le click!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum, maar ik zou hiermee oppassen; het komt voor dat users stiekem deze usernames in gebruik nemen voordat jij het kunt doen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tomlinson is toch niet beschikbaar? Volgens mij was hier laatst een topic over, dat iemand dacht dat Tomlinson en Horan beschikbaar waren.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Tomlinson is toch niet beschikbaar? Volgens mij was hier laatst een topic over, dat iemand dacht dat Tomlinson en Horan beschikbaar waren.

    Jawel ^^. Niemand die het als oude of huidige username heeft staan, je moet maar eens uittesten: als je www.quizlet.nl/[username] intypt, kom je óf op het profiel van die persoon uit óf op die van iemand die een oude username heeft, wat dus niet het geval is :3.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Jawel ^^. Niemand die het als oude of huidige username heeft staan, je moet maar eens uittesten: als je www.quizlet.nl/[username] intypt, kom je óf op het profiel van die persoon uit óf op die van iemand die een oude username heeft, wat dus niet het geval is :3.


    Nee, het is al gebruikt, dat is helemaal nagegaan toen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 17:30 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Chocolata schreef:
    (...)
    Jawel ^^. Niemand die het als oude of huidige username heeft staan, je moet maar eens uittesten: als je www.quizlet.nl/[username] intypt, kom je óf op het profiel van die persoon uit óf op die van iemand die een oude username heeft, wat dus niet het geval is :3.
    Iemand had allebij geprobeerd en het lukte niet. Volgens dat ding waar je nieuwe usernamen intypt was het al 'bezet'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Iemand had allebij geprobeerd en het lukte niet. Volgens dat ding waar je nieuwe usernamen intypt was het al 'bezet'

    Dat is gek, als hij nog nooit gebruikt is :'D. Maar goed, dan haal ik die er even uit ^-^.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Jawel ^^. Niemand die het als oude of huidige username heeft staan, je moet maar eens uittesten: als je www.quizlet.nl/[username] intypt, kom je óf op het profiel van die persoon uit óf op die van iemand die een oude username heeft, wat dus niet het geval is :3.


    Maar het is toch raar aangezien zoveel mensen er variaties op hebben bedacht. Dan vraag ik mij af waarom ze het niet hebben uit geprobeerd.


    Physics is awesome

    Gestemd


    -

    Le click. Die user heeft hem genomen xp
    Maar goed, zal even stemmen (:


    Some people are art and do art at the same time

    Amicitia :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scorpia schreef:
    Le click. Die user heeft hem genomen xp
    Maar goed, zal even stemmen (:


    Maar zij heeft hem helemaal in hoofdletters geschreven. Maakt dat dan ook nog verschil of juist niet?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Maar zij heeft hem helemaal in hoofdletters geschreven. Maakt dat dan ook nog verschil of juist niet?

    Juist niet, het code blijft hetzelfde, vandaar. Maar Ik ben niet zeker. Ik denk ooit 2 mensen met Hemmings gezien te hebben. 1 met hoofdletter en 1 zonder dus.
    Net een kijkje genomen, hoofdletter of niet, code is hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 17:44 ]


    -

    Scorpia schreef:
    Le click. Die user heeft hem genomen xp
    Maar goed, zal even stemmen (:

    Laatst online: 2 maanden geleden

    Ajkljfz,lkfnhndfkfnskjdbg!!!
    - Sorry voor het geflood :3 -
    Wat háát ik het dat je een al eerder gebruikte naam nooit terug kan nemen, ook niet als het een oude is D:.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ajkljfz,lkfnhndfkfnskjdbg!!!
    - Sorry voor het geflood :3 -
    Wat háát ik het dat je een al eerder gebruikte naam nooit terug kan nemen, ook niet als het een oude is D:.

    Tja, oneerlijk is het wel, maar nog oneerlijker is als ze NOOIT online zijn. Maar in alle eerlijkheid, ik zal niet willen dat mensen mijn oude usernaam gebruiken. Ben teveel aan hun gehecht.


    -

    Amicitia. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.