Linda is een Meisje dat al 2 jaar met Tom heeft, Daardoor kent ze de Jongens door en door, Ze houd veel van Tom, Maar ook van zijn Tweeling Bill, Daardoor heeft ze een Geheime Relatie met Bill en kan ze niet kiezen tussen Bill en Tom, Aber Bill heeft ook een Vriendin, en Houd ook van allebei, Komt iemand het ooit te weten van hun Geheimen Relatie?
De Rollen:
Vriendin van Bill: BUBBLEx
Vriendin van Gustav:EyesOfHope
Vriendin van Georg:BARBIEDOLLx
Naam:
Leeftijd:
Tekstje (met alles erin)
Plaatje: (scene/emo)
xx
Ice-cream Rockt more than you x3
Ik heb obsessie voor Überkoele Hello Kitty spullen. En voor shoppen. Als mijn liefste Bill me geld geeft
Krijg ik, met mijn gezeur. Dan heb ik het al heel snel op x] Laatst nog 2 vesten gekocht. Uhm verder,, ben ik gewoon ik. Ik trek me niets aan van andere mensen! Leef gewoon mijn leven.. En dat is het wel
. Als het kon zou ik elke dag voor mezelf gaan shoppen maar helaas kan dat niet. Ik hou ook ontzettend veel van muziek en luister dan ook van alles, op dit momen luister ik het liefst naar Yellowcard, ze zijn niet heel erg bekend ofzo maar hun muziek is zo geil! Qua kleding ben ik nogal kieskeurig, alle kleuren moeten combineren zelfs met het elastiekje in mijn haar als ik die in heb, je kan eerder zeggen dat ik een enorme perfectionist ben met kleding ^^. Maar ik a weer, want dit is toch wel genoeg info? Anders roep je maar en dan kom ik je nog meer vertellen about me^^ LoveYA!!<3