• Hallo!
    Ik verveel me weer eens en ik heb net een shitload aan spellen van mijn pc gewist. Dus weten jullie er nog een paar?
    Ik speel onder andere graag spellen met een soort platvorm. Denk maar aan Donald Duck Quack Attack, Lego Batman 1 en 2, etc.
    Weten jullie nog een aantal spellen die hierop lijken. En die mijn videokaart wél kan draaien? Ik heb een videokaart Intel® HD Graphics, aka een niet zo'n goede videokaart.

    Alvast bedankt!


    26 - 02 - '16

    Minecraft :Y) Meer kan ik me niet bedenken voor zo'n grafische kaart en dat soort spellen. Oh wacht wel, "Disney's Extremely Goofy Skateboarding". Dat kreeg je vroeger als demo bij een Kelloggs Box. Ik heb dat zoveeeel gespeeld.



    Oh god, nu ik eraan denk kreeg je vroeger bij een pot Calvé Pindakaas "De Schippers van de Kameleon" als spel. Dat was ook geweldig.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 12:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Minecraft :Y) Meer kan ik me niet bedenken voor zo'n grafische kaart en dat soort spellen. Oh wacht wel, "Disney's Extremely Goofy Skateboarding". Dat kreeg je vroeger bij een Kelloggs Box. Ik heb dat zoveeeel gespeeld.


    I tried minecraft once.. Ik vind het zelf niet zo'n ontzettend leuk spel, al ben ik wel dol op ontwerpen. Dan zou sims 1 bijvoorbeeld wel weer kunnen, maar nee, dat spel is zo afgezaagd tegenover Sims 3 :c
    Ik ben teveel gewend aan Sims 3 en daarom vind ik Sims 1&2 beiden crap.


    26 - 02 - '16

    Maar dat Goofy spel ziet er wel geinig uit.


    26 - 02 - '16

    Mall tycoon?


    Your make-up is terrible

    Lego racers?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hatsumomo schreef:
    Mall tycoon?


    Tycoon spellen zijn inderdaad awesome. Die komt op m'n lijstje.


    26 - 02 - '16

    Tonto schreef:
    Lego racers?

    Hmm, nee, dat spel heb ik al eerder gespeeld en uitgespeeld. Ik vond het niet zo'n geweldig spel.


    26 - 02 - '16

    Platvorm? Bedoel je 2D?


    Terraria! Verken een 2D wereld, bouw een ministadje en doe wat je wilt :Y)


    Dat is dus wat je kunt bouwen, maar je kunt ook een hele boven en ondergrondse wereld verkennen (en uitgraven in het tweede geval)



    Als je 2D bedoelt heb ik nog een hele zooi aan spellen. Wat ook leuk is is om bij Steam bij de Indie sectie te kijken. Indie spellen zijn over het algemeen 2D, hebben geen goede grafische kaart nodig en zijn ook meestal heel creatief :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Platvorm? Bedoel je 2D?


    Terraria! Verken een 2D wereld, bouw een ministadje en doe wat je wilt :Y)


    Dat is dus wat je kunt bouwen, maar je kunt ook een hele boven en ondergrondse wereld verkennen (en uitgraven in het tweede geval)



    Als je 2D bedoelt heb ik nog een hele zooi aan spellen. Wat ook leuk is is om bij Steam bij de Indie sectie te kijken. Indie spellen zijn over het algemeen 2D, hebben geen goede grafische kaart nodig en zijn ook meestal heel creatief :Y)


    Nee, dat dan weer niet. In de zin van de hoogte in kunnen, door werelden heen kunnen lopen/vliegen whatsoever. Een beetje als dit:


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Nee, dat dan weer niet. In de zin van de hoogte in kunnen, door werelden heen kunnen lopen/vliegen whatsoever. Een beetje als dit


    Lego Island!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 13:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)

    Lego Island!


    Ja! Dat zocht ik al een tijdje. C:
    Dat is een goed idee


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook een afschuwelijk slechte video kaart, maar de sims 3 werkt bij mij prima. Je kan altijd nog gamebooster downloaden om hem wat sneller te maken c:
    Verder heb ik alleen Simpsons Hit & Run, een soort gta maar dan voor kinderen. Het is best grappig c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Er is ook Lego Island 2!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Felino schreef:
    Ik heb ook een afschuwelijk slechte video kaart, maar de sims 3 werkt bij mij prima. Je kan altijd nog gamebooster downloaden om hem wat sneller te maken c:
    Verder heb ik alleen Simpsons Hit & Run, een soort gta maar dan voor kinderen. Het is best grappig c:


    I tried a lot. Maar ten eerste de Sims 3 is onmogelijk om te kraken, zeg maar door de beveiliging van origin heen te dringen en dan kan mijn videokaart het ook nog niet aan. Ik had al verscheidene dingen geprobeerd, de details lager zetten etc. Maar ik moet gewoon onder ogen zien dat Sims 3 gewoon te zwaar is.


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    Er is ook Lego Island 2!


    I know D:
    Maar toen kwam ik niet verder dan die missie met die ridders. Ik ging telkens dood :c


    26 - 02 - '16