heeey mensen...
Zoals sommige van jullie wss wel weten ben ik op vakantie.....Dit is het 3de en voorlaatste hotel. Het is zo dat hier, omdat je buitenlander bent dat je nogal snel wordt bekeken ( meisjes voornamelijk) door het mannelijke. Mijn zus krijgt echt wel veel aandacht van de mannen/jongens hier, ik niet zo veel....Nu zal ik al maar even ter zake komen. Hier in het gotel ontbijten we 's ochtends ( wat me logisch lijkt). Het is buffet, wij aten een paar dagen geleden 's middags, omdat we wouden uitslapen en omdat er dan meer voedsel was. Het begon dus met dat 1 van de bediende, een vrij jonge gast heel de tijd naar ons aan het kijken was. En aan het lachen, omdat wij het grappig vonden moesten we ook lachen. Even later kwamen ze de cola geven die we daarvoor hadden besteld, een andere jonge bediende, ging eerst naar mijn zis, die geen cola had besteld. Toen mijn zus raar keek, wist hij dat hij fout was, toen kwam hij naar mij, en hij keek met een nogal enge grijns naar me en gaf me mijn blikje cola en een glas en toen was hij weg met een paar vuile borden. Ik probeerde mijn blikje open re krijgen, maar kreeg het niet open, opeens verschijnt de gast weer ( die juist was vertrokken) en pakt mijn blikje af om het vervolgens zelf te openen en voor mij in te schenken toen was hij naar die andere gast gewandelt omdat die even niets te doen had.... Ze waren tegen elkaar aan het praten en mijn kleine broertje zei dat ze een paar keer keken, voor de rest van de tijd dat we der zaten bleven die rwee ons heel ee tijd bedienen en naar mij en mijn zus lachen.....Nu op zich geen probleem, maar
Nu kan ik niet stoppen met aan die gasten te denken.......
so....what's wrong with me?????
groetjes xxx
Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3