• Juist, mijn ouders hebben besloten om volgend jaar naar Bali te gaan. Ik heb hier onwijs veel zin in, ondanks dat het nog zeker een jaar duurt.
    Mijn moeder is nu zo'n beetje begonnen met alles te gaan regelen, aangezien mijn oom en zijn vriendin ook mee gaan. We hebben besloten om 2 weken op Bali zelf te zijn, en dan één week naar Gili Meno (Middelste eiland van de Gili Eilanden) te gaan.

    Nu is mijn vraag, zijn er mensen die naar Bali of Gili Meno zijn geweest, en dingen aanraden om te zien/te doen? (:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 15:48 ]

    Awh wat leuk! Ik ben Indonesisch en ben momenteel in Bandung :3 Ik heb wel gehoord dat het strand echt prachtig is en er zijn ook ergens een plekken met Boeddhistische beelden, ook echt iets om een kijkje te nemen :Y)
    Misschien ga ik volgend jaar van Bandung naar Hong Kong of Bali, dat weten we nog niet, haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amliande schreef:
    Awh wat leuk! Ik ben Indonesisch en ben momenteel in Bandung :3 Ik heb wel gehoord dat het strand echt prachtig is en er zijn ook ergens een plekken met Boeddhistische beelden, ook echt iets om een kijkje te nemen :Y)
    Misschien ga ik volgend jaar van Bandung naar Hong Kong of Bali, dat weten we nog niet, haha.

    Ik wil heel graag nog naar Jakarta toe, mede om een vriendin daar te ontmoeten haha. c: Maar m'n ouders willen dat dus niet ._.
    De stranden zijn inderdaad prachtig, witte stranden en glas helder water *_*
    Hongkong is zeker de moeite waard volgens m'n nicht, die heeft daar anderhalf jaar stage gelopen voor iets!

    Bieberen schreef:
    (...)
    Ik wil heel graag nog naar Jakarta toe, mede om een vriendin daar te ontmoeten haha. c: Maar m'n ouders willen dat dus niet ._.
    De stranden zijn inderdaad prachtig, witte stranden en glas helder water *_*
    Hongkong is zeker de moeite waard volgens m'n nicht, die heeft daar anderhalf jaar stage gelopen voor iets!


    Wat je eigenlijk beter kunt doen is een rondreis - als je ouders dat ook willen -. Dus van Nederland naar Jakarta, van Jakarta bijvoorbeeld naar Yogya, Borobudur, Bandung - misschien ook eerst naar Pangadaran en dan naar Bali voor ietsje langer. Dat lijkt me leuker, maar ik neem de moeite om naar Indonesië te gaan om familie te bezoeken, haha.
    Ik ga naar China om familie te bezoeken, ghehe en dan ook nog naar Hong Kong :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben er niet geweest maar als mijn bff mij weer meeneemt op vakantie zou dat een bestemming kunnen zijn :X
    Ik ben dit jaar in Australië geweest. Daar hebben ze ook glas helder water O_O


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben 20 dagen op Bali geweest. Wij zaten bij Kuta in de buurt. Ben verder ook door heel Java heen geweest. Ik vond bali opzich best leuk. Maar het is echt gemaakt voor toeristen. Vooral heel veen Australiërs. Hierdoor heb je maar weinig tot geen authentieke dingen meer, wat ik best jammer vind. Verder kan je er onwijs goed surfen en zijn alle mensen er heel vriendelijk.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik ben twee weken op Bali geweest toen ik acht tien (sorry, mijn geheugen is erg slecht) was. Het was echt heel leuk, heel mooi strand [:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 18:15 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Amliande schreef:
    (...)

    Wat je eigenlijk beter kunt doen is een rondreis - als je ouders dat ook willen -. Dus van Nederland naar Jakarta, van Jakarta bijvoorbeeld naar Yogya, Borobudur, Bandung - misschien ook eerst naar Pangadaran en dan naar Bali voor ietsje langer. Dat lijkt me leuker, maar ik neem de moeite om naar Indonesië te gaan om familie te bezoeken, haha.
    Ik ga naar China om familie te bezoeken, ghehe en dan ook nog naar Hong Kong :Y)

    Ik wil héél graag rondreizen, maar m'n ouders dus niet ._. Heb je veel familie in Azië? Haha c:

    Qiayau schreef:
    Ik ben 20 dagen op Bali geweest. Wij zaten bij Kuta in de buurt. Ben verder ook door heel Java heen geweest. Ik vond bali opzich best leuk. Maar het is echt gemaakt voor toeristen. Vooral heel veen Australiërs. Hierdoor heb je maar weinig tot geen authentieke dingen meer, wat ik best jammer vind. Verder kan je er onwijs goed surfen en zijn alle mensen er heel vriendelijk.

    Dat klopt, vooral voor toeristen. En yes, Australiërs hahaha. Ik heb een zwak voor de Australische accenten. Surfen, dat wil ik sowieso gaan doen! Dat staat echt op m'n to-do list (: