• Ik verander mijn signature maar hij veranderd hem niet. Misschien komt het omdat ik geen knop kan vinden zoals veranderingen opslaan.

    Maar ik vroeg mij dus af of meer mensen dit hebben of zie ik gewoon de knop over het hoofd?



    Ik dacht dus dat hier onderaan Instellingen - Profiel bewerken de knop zou staan, daar staat ie niet.



    En onderaan de pagina zie ik hem ook niet staan.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 13:06 ]


    Physics is awesome

    Rechts onder staat een grote knop met "opslaan".

    Hij staat normaal gezien onderaan dat kopje van je instellingen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb er dacht ik geen last van. Pb anders een moderator. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keegan schreef:
    Hij staat normaal gezien onderaan dat kopje van je instellingen?


    De knop om de veranderingen op te slaan?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    De knop om de veranderingen op te slaan?


    Jep ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    (...)

    Jep ^^


    Ik zie hem niet, ik voor de zekerheid twee printscreens gemaakt en erbij gezet want ik zie hem echt niet.


    Physics is awesome

    Hmm, dat is inderdaad wel vreemd. Ik denk dat iemand onlangs dat probleem ook had, maar ik weet niet wat er uiteindelijk als oplossing uit de bus is gekomen :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    Hmm, dat is inderdaad wel vreemd. Ik denk dat iemand onlangs dat probleem ook had, maar ik weet niet wat er uiteindelijk als oplossing uit de bus is gekomen :/


    Ik ga het aan Rutger vragen als hij weer eens online is.


    Physics is awesome

    Dat had ik een tijdje terug ook toen ik mijn foto wilde veranderen maar toen ik de pagina vernieuwde, stond het opslaan knopje er ineens weer :'D Dat zal je ongetwijfeld al 100x geprobeerd hebben, dus dan zou ik het niet weten, sorry!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Dat had ik een tijdje terug ook toen ik mijn foto wilde veranderen maar toen ik de pagina vernieuwde, stond het opslaan knopje er ineens weer :'D Dat zal je ongetwijfeld al 100x geprobeerd hebben, dus dan zou ik het niet weten, sorry!


    Dat heb ik geprobeerd maar helaas, geen resultaat.


    Physics is awesome

    Ja, dat had ik laatst ook! Toen ging ik even wat anders doen, en deed het later overnieuw. Daarna was hij er weer. Maar als het knopje bij jou niet terugkomt, zou ik inderdaad even naar Rutger gaan, dan.


    Tijd voor koffie.

    Puzzel schreef:
    Ja, dat had ik laatst ook! Toen ging ik even wat anders doen, en deed het later overnieuw. Daarna was hij er weer. Maar als het knopje bij jou niet terugkomt, zou ik inderdaad even naar Rutger gaan, dan.


    Dat heb ik ook al geprobeerd, ik ben bang dat ik inderdaad even Rutger om hulp moet vragen. Ik vind het wel een beetje raar.


    Physics is awesome

    fallenbadass schreef:
    Dat had ik een tijdje terug ook toen ik mijn foto wilde veranderen maar toen ik de pagina vernieuwde, stond het opslaan knopje er ineens weer :'D Dat zal je ongetwijfeld al 100x geprobeerd hebben, dus dan zou ik het niet weten, sorry!


    Dit had ik ook , ik vernieuwde de pagina , en bam , het was er weer ! ;D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa