• Heey!!:D
    Ja sorry dat dit mijn o zó veelste Tropic al is...Maar ik heb gewoon fucking veel Inspratie!!:D*dansjexD*

    Ik weet nog niet of het een TC ofzo wordt!;)
    Maar mijn idee;
    not look at me! I'm ugly!
    Bill,Georg en Gustav zijn erg beroemt met hun band; TH.
    Bill heeft ook een 2lingbroer Tom.
    Tom kan prachtig mooi gitaar spelen..Of te minste; Kon...Hij heeft een ongeluk gehad..>En ligt nog steeds in coma..máár Bill weet zeker dat Tom gewilt zou hebben dat ze door gingen met de band.[Ze zijn al 17 dus Tom is ook al beroemd enzo heá!]...
    Op een dag Wordt Tom wakker...Máár hij weet niks meer...Niet wie hij is,Wie zijn vrienden en Familie zijn,en wij zijn vriendin is!!Bill komt op bezoek...Wat als hij zichzelf ziet zich té lelijk vindt??En wát als Bill gevoelens voor Tom krijgt?Méér dan Broerderliefde??

    Rollentje;

    -Vriendin Bill(gaat na een tijdje uit!!);
    -Vriend Georg;
    -Vriendin Gustav; CandyQueenx3
    -BF TH;
    -BF Tom; DarkAngelTom
    Nog rollen? Vertel het me!!;)

    Wat wil ik weten?Dus niet meer ofzo!!;

    -Naam;

    -Plaatje(mag van alles zijn!;));

    -Tekstje! (langer dan 9 regels!!);

    -Is het origineel?;

    -TC goed?;

    -Waarom wil je de Rol?;

    -Vindt je dat ik té veel ideeën te gelijk heb?(mag je eerlijk op antwoorden hoor!:P);

    Dat was het!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BF TH;
    -Naam;
    Chantou
    -Plaatje(mag van alles zijn!);
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    -Tekstje! (langer dan 9 regels!!);
    Hoii, Hoii ik ben Chantou! en Huppel al 18 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx
    -Is het origineel?;
    Ja zekker!
    -TC goed?;
    Maakt mij niet zoveel uit.
    -Waarom wil je de Rol?;
    Hij gewoon Vette Sex is!! :D
    -Vindt je dat ik té veel ideeën te gelijk heb?(mag je eerlijk op antwoorden hoor!);
    Ja, eigenlijk wel.
    Maar dat is tog aleen maar leuk! :D


    Dunno ><

    Man jij hebt veel inspi :P
    Ik wil BF TH kééj? ^^


    What you see, is what you get.

    -Vindt je dat ik té veel ideeën te gelijk heb?(mag je eerlijk op antwoorden hoor!);
    Jep altijd en dat vindt ik juist stoer aan je :D

    BF van TH, omg kom ik weer info komt

    Wat wil ik weten?;



    -naam;Linda



    -Plaatje'(maakt niet uit wat!);

    http://i25.tinypic.com/11jvexu.jpg



    -Tekstje(met alles er op!);



    HII Dude's^^

    Ik zal ff Beleeft zijn en me ff Voorstelle, Linda is de Naam^^

    Ik ben 19 Jaar en Half Duitser/ Half Nederlander^^

    Het kan kloppen dat je me weleens gezien hebt in zo een Roddelblad, Want ik ben de BF van Tokio Hotel!, We vertellen elkaar alles en Met Bill en Tom heb ik echt een band op gebouwd.

    Mijn karakter is Nogal Vol met Droge Humor, Vraag het maar eens na aan Tom, we liggen vaak Dubbel als er weer iets droogs uit mijn mond floept!

    Mijn Hobby's?, tja dat is wel Drummen, vaak steel ik ff Het drumstel van Gustii, en BTW ik heb het drummen ook van hem geleerd, waar een vriend niet goed voor is^^

    Maar Anyway, we hebben ook Bijnamen voor elkaar, soals Bill heet Billiana, Tom heet Tominie, Gustav heet Gustina en Georg is de Grote Georgia^^, en ik, nou ik heet Lindsol, omg zo een domme naam^^

    Maarja ik ga Move, ff Georgia terug pakken^^



    xx




    -Waarom wil je de rol?; Omdat Het me een Leuke serie lijkt en ik echt never de BF van TH ben geweest!


    -Is het origineel?;Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    -Vindt je dat ik té veel ideeën te gelijk heb?(mag je eerlijk op antwoorden hoor!); Neee, ik vind dat juist Cool^^



    -Het wordt een TC goed?; Ja natuurlijk^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    rol BF TH

    -Naam;

    Lisa

    -Plaatje(mag van alles zijn!);
    http://cache.thephoenix.com/i/OldBlogs/OnTheDownload/xJoJo.gif
    of

    http://bp3.blogger.com/_HvEm_qr_WCk/RplHbZczlcI/AAAAAAAABfw/LTp5OxoS5YU/s1600-h/emma+watson+6.jpg-Tekstje! (langer dan 9 regels!!);

    Haaj lievord! ik ben dus Lisa en ik ben 16 jaartjes jong.voor mij eigenlijk raak ik er nooit uit of dat jong of oud is :s.Ik ben dus heel vrolijk meestal toch ik wordt verdietig van---->
    -frans
    -wiskunde
    -lo
    -To
    -...(en de rest van de vakken op school)
    ik wird vrolijk van


    >
    -de laatste schoolbel
    -muziek!!
    -lekker lui zijn
    -suiker!!(ik eet egt te veel suiker)
    -Tokio hotel
    -...
    ik kan egt niet tegen koude meestal heb ik 3 truien aan en heb ik nog koud.eu... moet ik nog iets zeggen?ik denk het niet als het geen 9 regels zijn gewoon even vragen of ik het langer maak.
    salukes


    -Is het origineel?;

    jep

    -TC goed?;

    ja

    -Waarom wil je de Rol?;

    omdat ik het wil en ik wil hem gewoon

    -Vindt je dat ik té veel ideeën te gelijk heb?(mag je eerlijk op antwoorden hoor!);
    eerlijk...vind ik dat je HEEL VEEL ideeën hebt vergeleken met mij.maar te veel ook weer niet


    We're all dancing to the same sad song.

    Vriendin Gustii!

    -Naam; Michelle



    -Plaatje(mag van alles zijn!); http://img356.imageshack.us/img356/7092/emo6sl8xw5.jpg



    -Tekstje! (langer dan 9 regels!!);
    Hallooowaaaa!!! Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong, ik ben een ontzettend hyper en vrolijk meisje! Ik ben ontzettend trots op mijn blauwe ogen! Daarom show ik ze ook heel graag, volgens mensen ben ik een beetje te arrogant maar dat boeit mij geen ene reet! Ik ben wie ik ben en je went er maar aan! Verder hou ik van shoppen en ga dan ook het liefst elke dag, ik koop dan altijd schoenen waarom? ik hou van schoenen en ik vind dan ook dat iedereen bij elk outfit een paar schoenen moet hebben x]. Ikke gister een Hello kitty hebben gewonnen x'] Sorry wilde ik even melden aan jullie! Maar ik ga weer! Bye! LoveYA<3


    -Is het origineel?; Ja!!!!!



    -TC goed?; Duh... tuurlijk!



    -Waarom wil je de Rol?; Jou serie's zijn über geil



    -Vindt je dat ik té veel ideeën te gelijk heb?(mag je eerlijk op antwoorden hoor!); Ja, maar weet je deze site is toch bedoeld om al je fantasie neer te pleuren? x'D