• ik pas dus vndaag op de hond vn mijn buren mr da rotbeest heeft zo juist lekker in mijn mobiel gebeten en sit hele tijd te janken en te springen omdat se nr buite wou. gak nr buite met der wil se weer nr binne ;l egt nie normaal ;l en se denkt da mijn mobiel eten is fzo dus die hebk verstopt voor der


    We can only learn to love by loving.

    Echt irri!Als ik jou was en mijn mobiel was door die kuthond stukgegaan zou ik diegene een nieuwe laten betalen:@


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Echt irri!Als ik jou was en mijn mobiel was door die kuthond stukgegaan zou ik diegene een nieuwe laten betalen:@

    souk ook doen mr hij doe het nog
    x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    souk ook doen mr hij doe het nog
    x3

    Jah weet ik,das heel mooi:P


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Whaha xD
    Heb medelijden met jou lieford (A)
    Geef dat beest gewoon een koekje en klaar ^^


    Every tear falls down for a reason.

    Whaha xD
    Heb medelijden met jou lieford (A)
    Geef dat beest gewoon een koekje en klaar ^^

    nee ik boos op der.. ik der opgeslote in keuken x3


    We can only learn to love by loving.

    Ken ik owk! De hond van de buren moet de hele tijd binnen-buiten-binnen-buiten,... En die snurkt de hele tijd x'D En vanaf ik iets eet snakt die da uit mu handen o_O


    What you see, is what you get.

    Ken ik owk! De hond van de buren moet de hele tijd binnen-buiten-binnen-buiten,... En die snurkt de hele tijd x'D En vanaf ik iets eet snakt die da uit mu handen o_O


    Whaha die vn mij is egt gestoord hoor se sat net met der kop in de wasmachine vast ;l moestk helpe deruit krijge lomp beest


    We can only learn to love by loving.

    de buurvrouw heeft een hond en die woont boven mij(ik woon in een flat) en die wordt maar 2x per dag uitgelaten,en soms wel 1x!!!:O:O


    Je bent nooit uitgeleerd.

    (...)

    Whaha die vn mij is egt gestoord hoor se sat net met der kop in de wasmachine vast ;l moestk helpe deruit krijge lomp beest

    wahah x'D In de wasmachine :P
    van mij isie eens blijve steken in het hekje, moest ik proberen die kop eruit te halen o_O


    What you see, is what you get.

    (...)
    wahah x'D In de wasmachine :P
    van mij isie eens blijve steken in het hekje, moest ik proberen die kop eruit te halen o_O


    O_o egt honden sijn dom ik ga mr ff kijke of se de keuken nog nie gemolt heeft x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o egt honden sijn dom ik ga mr ff kijke of se de keuken nog nie gemolt heeft x3

    Jup dom idd x'D Maar su zijn wel lief! >.<
    De hond van de bure had is het nepfruit van de tafel gejat en zat erop te kauwe x'D


    What you see, is what you get.

    ^^ das ook waar ik krijg heel mis. een puppy voor mijn B-Day n_n

    O_o die hond is gestoord
    en die hond vn mijn buren sit hier nu weer in computerhok met mij x3 sij nu rustig


    We can only learn to love by loving.

    ^^ das ook waar ik krijg heel mis. een puppy voor mijn B-Day n_n

    O_o die hond is gestoord
    en die hond vn mijn buren sit hier nu weer in computerhok met mij x3 sij nu rustig

    Ik heb nieuwe puppy! =D bruine labrador van in augustus ^^


    What you see, is what you get.

    ^^ o_O waa cute ik hou vn labradors n_n
    die hond die hier is [Senta noem der gwoon is makkelijker dan die hondx3] is swarte labrador x3

    ik krijg mis. een border collie


    We can only learn to love by loving.

    ^^ o_O waa cute ik hou vn labradors n_n
    die hond die hier is [Senta noem der gwoon is makkelijker dan die hondx3] is swarte labrador x3

    ik krijg mis. een border collie

    Ik had zwarte labrador, daarna jack russel [voor mu communie] die swarte labrador is overleden dit jaar in januari & ik wilde border collie of bruine lab dus het werd bruine labrador ^^


    What you see, is what you get.