• Oke even voorstellen; ik ben dus tim ik ben 19 jaar oud.
    Ik ben momenteel student .
    Ehm, ben best opzoek naar mensen waarmee je kan lachen Skype/App/FB whatever.
    Naja let me know ^^

    Tim ;')

    .. Je kan met me lachen.
    soms :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hoi
    Ik ben Nora 19 jaar oud en ook student.
    Although ik nu aan t genieten ben van een lange zomervakantie ^^


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    Hoi
    Ik ben Nora 19 jaar oud en ook student.
    Although ik nu aan t genieten ben van een lange zomervakantie ^^


    Lekker toch zomervakantie mooi van genieten doe ik namelijk ook ^^

    Ik ben gezellig xD
    Ik kan je de oren van je hoofd afpraten als je dat zou willen? Haha!
    17 jaar, Havo leerling, en soms super gek haha. :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben Erieka, 17 jaar oud.
    Ik heb een obsessie voor katten, met name mijn kat Pom die eigenlijk veel te dik is. Ik heb een lieve vriend die Michael heet en die zit hier ook op Quizlet. We zijn 1,5 jaar samen overmorgen. c:
    Ik doe momenteel Havo en ik ga net over naar klas 4. Ik kan ontzettend lui zijn, maar heb zo ook mijn opruim- of huiswerk maakbuien. Ik heb een hekel aan buiten zijn, ik ben een echt binnenmens. Ik heb het liever te warm dan te koud. Ik ben dol op kip en ik verafschuw vis. Pom heeft ook nog een broertje, Pim. Hij kijkt altijd zo raar.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 23:13 ]


    26 - 02 - '16

    nerveus schreef:
    Ik ben gezellig xD
    Ik kan je de oren van je hoofd afpraten als je dat zou willen? Haha!
    17 jaar, Havo leerling, en soms super gek haha. :Y)



    Ben precies het zelfde praten kan ik soms een beetje veel.

    tim schreef:
    (...)


    Ben precies het zelfde praten kan ik soms een beetje veel.


    Ooh gezellig, dan praat je in elk geval terug! Ik heb zoveel mensen op msn enzo waarbij ik altijd het gesprek gaande moet houden, omdat het anders stil valt, beetje vervelend. Ik hou er juist van als andere juist lekker veel praten, kan ik ook eens een keertje luisteren hahaha!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoihoi, ik wil wel gezellig praten ofzo. :P Ben 18 jaar en woon in de middle of nowhere naast de buren. (:

    Ik ben gezellig :]
    Volgende maand word ik achttien en vanaf september ben ik ook student, al weet ik nog niet wat ik ga studeren.


    The truth may be orange!

    PrisPenguin schreef:
    Hoihoi, ik wil wel gezellig praten ofzo. :P Ben 18 jaar en woon in de middle of nowhere naast de buren. (:
    Bump


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hoi,
    ik ben Melody en ben nu al twee hele dagen 11 jaar oud.
    Ik vind buiten spelen erg leuk, maar binnen spelen en op Quizlet zijn vind ik ook erg leuk.
    Ik vind het leuk om verhalen te maken en te schijven en ook om ze te lezen.
    Aan buiten spelen vind ik leuk met water als het warm weer is want dan kan je mensen nat schieten.

    XxX
    Melody


    Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden..