• Oké, ik was niet zo tevreden met mijn vorige Username, dus hier een nieuwe, en wederom is hij Nederlands.
    Puzzel!

    Ik hou van Puzzels maken, al kan ik soms nogal rusteloos zijn. Soms. Héél soms.


    Tijd voor koffie.

    Ik had Puzzle leuker gevonden, still love it though :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Ik had Puzzle leuker gevonden, still love it though :Y)


    Probeerde ik ook, maar die is al genomen door iemand, onder de naam Puzzlezz. In ieder geval bedankt ;P


    Tijd voor koffie.

    -

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 16:19 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I like C:


    26 - 02 - '16

    Ik ben er niet dol op, maar dat komt vooral omdat ik echt niet kan puzzelen.:')

    Geduld heb ik, maar na een tijd vind ik het echt niet meer leuk en dan vraag ik mij af: waar ben ik mee bezig?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 19:23 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Puzzelen! Bezigheidstherapie om samen bezig te zijn... althans hier toch. Momenteel hebben we een panorama puzzel van cars, kunnen we die - als hij af is - op een houten plaat plakken en ophangen aan de muur op de kleine z'n kamer :3 En de anderen hebben we hetzelfde maar dan in de woonkamer, en zijn we er eentje beu, hangen we er gewoon een andere ^_^
    Al vind ik het als username in het Engels beter, maar deze vind ik ook leuk ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Karev schreef:
    Ik ben er niet dol op, maar dat komt vooral omdat ik echt niet kan puzzelen.:')

    Ik haat puzzels!
    Heb er gewoon het geduld niet voor, nog nooit een puzzel af gemaak.. vooral als je een puzzel heb met een blauwe achtergrond en drie witte paarden ja... waar begin je dan xd

    Maargoed je usernaam is wel leuk, lekker simpel :)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    funky schreef:
    Ik haat puzzels!
    Heb er gewoon het geduld niet voor, nog nooit een puzzel af gemaak.. vooral als je een puzzel heb met een blauwe achtergrond en drie witte paarden ja... waar begin je dan xd

    Maargoed je usernaam is wel leuk, lekker simpel :)


    Some people are art and do art at the same time

    Leuk! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cute! Haha.


    -

    Sinistre schreef:
    Ik had Puzzle leuker gevonden, still love it though :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio