• mijn allernieuwste idee[21:07 uur]!:P

    I am famous and in love with my brother ..! But may I also own an suffered life yes!

    Het gaat over Bill.
    Hij is verliefd...Niet zomaar..
    Néé op zijn bloedeigen 2lingbroer..Tom!
    Tom ook wel op Bill..Maar sins kort..
    Maar Tom denkt dat Bill niet op hem is en doet allerlei dingen die hij normaal niet zou doen uit verdriet..[Nee niet zelfvermiking ofzo iets voorspelbaars iets anders!]
    Bill kan het niet verkropen..Hij is het Beroemd zijn eingelijk best wel beu!
    Hij neemt een tijdelijke breuk..Maar dan gebeurt er iets..Zo erg...Bill is zo geschrokken dat hij niet meer wilt zingen...Zal Bill ooit nog kunnen zingen?

    origineel??

    Rollentjes!;
    -Zusje Bill en Tom; DarkAngelTom.
    -BF TH;
    -Vriendin Georg;
    -Vriendin Gustav;
    -Zusje van Georg en Gustav![ze zijn hier broers in dit verhaal!:P];

    Wat wil ik weten?;
    -naam;

    -Plaatje'(maakt niet uit wat!;));

    -Tekstje(met alles er op!:P);

    -Waarom wil je de rol?;

    -Is het origineel?;

    -Het wordt een TC goed?;

    Dat was het!bedankt!;)



    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    JAAAAAAAA :D


    rules don't stop me

    Deze is OOK SEXX, Gott hoeveel ideejen heb je wel n ietxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    hij is stoerrrrr!!!!doennnnnnn ;)

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    vet cool idee (K)


    You can't touch music but music touch you

    BF van TH, omg kom ik weerxD info komt




    Wat wil ik weten?;

    -naam;Linda



    -Plaatje'(maakt niet uit wat!);
    http://i25.tinypic.com/11jvexu.jpg


    -Tekstje(met alles er op!);

    HII Dude's^^
    Ik zal ff Beleeft zijn en me ff Voorstelle, Linda is de Naam^^
    Ik ben 19 Jaar en Half Duitser/ Half Nederlander^^
    Het kan kloppen dat je me weleens gezien hebt in zo een Roddelblad, Want ik ben de BF van Tokio Hotel!, We vertellen elkaar alles en Met Bill en Tom heb ik echt een band op gebouwd.
    Mijn karakter is Nogal Vol met Droge Humor, Vraag het maar eens na aan Tom, we liggen vaak Dubbel als er weer iets droogs uit mijn mond floept!
    Mijn Hobby's?, tja dat is wel Drummen, vaak steel ik ff Het drumstel van Gustii, en BTW ik heb het drummen ook van hem geleerd, waar een vriend niet goed voor is^^
    Maar Anyway, we hebben ook Bijnamen voor elkaar, soals Bill heet Billiana, Tom heet Tominie, Gustav heet Gustina en Georg is de Grote Georgia^^, en ik, nou ik heet Lindsol, omg zo een domme naam^^
    Maarja ik ga Move, ff Georgia terug pakken^^

    xx



    -Waarom wil je de rol?; Omdat Het me een Leuke serie lijkt en ik echt never de BF van TH ben geweest!



    -Is het origineel?;Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



    -Het wordt een TC goed?; Ja natuurlijk^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    zusje Georg en Gustav


    Listen to your heart and your dreams come true ~




    -Het wordt een TC goed?;




    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik moet naar bed men ma is boos :S:@

    en nu kan ik geen info invullen :(


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik kies morgen wel!

    see ya!:P


    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    -naam; Michelle



    -Plaatje'(maakt niet uit wat!); http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg



    -Tekstje(met alles er op!);
    Heey Schatze!<3 Ik ben Michelle en ben 16 jaartjes jong, ik heb 2 broers genaamd Georg en Gustav, ik hou van beide super veel! Volgens hun ben ik te verlegen, en moet ik eens wat meer leren praten, terwijl mijn moeder zegt dat ik eens moet leren niet zoveel te praten ><. Heel logisch weer allemaal x'], verder hebben m'n broers een band samen met nog twee andere jongens, volgens mij waren hun namen Bill en Tom maar weet niet zeker, ik hou me daar eigenlijk niet echt mee bezig, ik heb het veelste druk met school, vrienden enz. Verder ben ik ontzettend verslaafd aan shoppen en feesten. Ik heb daarom ook ontzettend veel ruzie gehad met m'n broers omdat zij mij vaak dronken uit een café of disco moesten halen, ik doe ook vaak aan one-night-stands maar dan ben ik dronken en dan voel ik me daarna vies en gebruikt. Zoals je kan zien heb ik blond haar en blauwe ogen, iedereen zegt dat ik het meest op mijn moeder lijk =D. Maar ik ga weer! LoveYA.<3



    -Waarom wil je de rol?; Ik hou ervan iemand zijn zusje te spelen, en zoals gewoonlijk is dit een super leuk en super orgineel idee!



    -Is het origineel?; Jupz^^



    -Het wordt een TC goed?; Ja tuurlijk!

    naam; amy



    -Plaatje'(maakt niet uit wat!); http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/D20051210/860_898185371_paige17_H190549_L.jpg



    -Tekstje(met alles er op!); ik ben amy ben 19 jaar ik hou van muziek luisteren ben serveersten(A) ik haat kleine beesten ik hou van naar de kermist gaanxD en paarden



    -Waarom wil je de rol?; de rol van vriendin van georgxD omdat het leuk is om dat te zijn inplaats van in het echt



    -Is het origineel?; ja het is zoals altijd orgineel



    -Het wordt een TC goed?;het is goed hoor:)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.