• New York, 3167. Tegen ieders verwachtingen in bestaat de Aarde nog. Natuurlijk zijn er dingen veranderd, de wereld is niet meer zoals wij hem kennen. De allergrootste verandering zal wel zijn dat er geen vrouwen meer zijn. Ongeveer duizend jaar geleden merkten ze al een verandering op, er werden steeds minder vrouwen geboren. Zodra het er zo weinig waren dat ze met uitsterven bedreigt werden, gingen de wetenschappers aan de slag. Het lukte ze alleen niet om meer vrouwen te maken door middel van kunstmatige inseminatie. Ze stierven allemaal af. Als reactie hierop zochten wetenschappers een manier om zelf voort te blijven bestaan door baarmoeders en eicellen na te maken, waarin ze wel succesvol bleken te zijn.
    Zo hebben ze het menselijke volk gered, maar nu zijn er alleen nog maar mannen over gebleven. Mannen overheersen alles, wat veel veranderingen teweeg gebracht heeft. Discriminatie van sekse bestaat niet meer, mannen moeten nu alles doen. Ondertussen is de hele wereld er al op afgestemd. Liefde en affectie moet je zoeken bij andere mannen, homoseksualiteit is over de hele wereld geaccepteerd. Kinderen krijgen doe je niet zo even, daar moet je een aanvraag voor indienen.


    In deze RPG speel je een man die zijn gewone, dagelijkse leven leid. Deze word gespeeld vanuit een modern appartementencomplex waarin iedereen woont. Er zijn verschillende appartementen, maar de complexen van tegenwoordig bevatten veel meer. Zo heb je een fitnessruimte, een kleine bioscoop en een zwembad in het complex zitten.
    Kan je geen man spelen of ben je het niet gewend, hier is je kans om er wel aan gewend te raken en het te leren!

    Het appartementencomplex:
    Het complex heeft vijf verdiepingen plus een kelder. In de kelder zit de bioscoop. Op de benedenverdieping zitten de andere faciliteiten. Daar heb je een klein café, een fitnessruimte en een zwembad. Buiten heb je een tuin met een buitenzwembad, die niet al te groot is. Verder zit er ook nog een stuk tuin bij met verschillende bomen en planten waar kleine paden doorheen lopen en enkele bankjes zijn. Voor elk van deze faciliteiten mag je dan ook iemand maken die er werkt of het onderhoud. Ze zijn dan in dienst van het complex. Op de overige verdiepingen zitten alle appartementen.


    Regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Minstens 7 regels, 300 woorden.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realistisch, ze leven in de toekomst.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Niet offtopic gaan.
    - Let op je spelling en grammatica.
    - Speel alleen je eigen karakter.
    - Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan, ook als ze nog niet helemaal ingevuld zijn.


    Rollen: (onbeperkt)
    - Andrew Jones ~ DarkSavior ~ Floor 3
    - Dominic Temiz ~ Assassin ~ Floor 2
    - John Bane ~ Hashirama ~ Floor 2
    - Matthew James Reaser ~ Limits ~ Floor 3
    - Nicolas Starke ~ Florentina ~ Floor 5
    - Zero Rodriguez ~ Morticia ~ Floor 5

    Praattopic
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    > My topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    --> Mijn topics


    Aan niets denken is ook denken.

    Dominic Temiz

    Mijn dag zit er nog niet op, die zit er nooit zomaar op. Eigenlijk ben ik 24/7 in dienst van bij mijn werkgever, in dit gebouw. Een oproepbare werkkracht. Het gebeurt echter zelden dat ik 's nachts mijn bed uitgeroepen word om dingen op te gaan knappen, of er moet wel echt iets aan de hand zijn wat niet kan wachten. Een keer ben ik bijna ontslagen geweest omdat ik gek werd van iemand die me om het uur nodig scheen te hebben, zelfs 's nachts, en ik uiteindelijk weigerde. Het waren altijd de meeste idiote dingen, dan dacht hij weer dat hij gas rook, druppelde zijn kraan of was er iemand door de schone gang met modderschoenen gelopen. Gelukkig is diegene verhuisd en kreeg ik uiteindelijk mijn gelijk.
    De gewone werkdagen zijn wel bijna afgelopen. Dan word het druk, iedereen komt thuis en dan is er altijd wel iets. In de tijd dat zij allemaal weg zijn heb ik vaak weinig te doen naast mijn vaste klusjes. Daarom sta ik nu onder de douche, mezelf goed te wassen. Ik ben daarnet een uurtje in de fitnessruimte geweest en heb flink gezweet. Mijn hand laat ik langs het apparaat aan de muur gaan, mijn andere eronder. Het apparaat maakt een kort, zoemend geluid waarna er een groene, half transparant goedje uitloopt en op mijn hand land. Gelijk verspreid zich een milde zeeplucht door de ruimte heen. Snel zeep ik mezelf ermee in, zodra het nat word en mijn huid raakt veranderd de groene douchegel in zeep en ruik ik snel weer helemaal schoon. Nog even afspoelen en ik ben klaar.
    Het eerste wat ik doe als ik onder de warme douche vandaan kom is mijn haar nel afdrogen met een handdoek en hem dan om mijn middel heen vouwen. Met een blik op de digitale klok zie ik dat ik niet zo heel veel tijd meer heb. Hierdoor loop ik direct door naar mijn goed georganiseerde kast en vis ik er een wit hemd uit en een donkere broek. Het is goed weer voor deze tijd van het jaar en daar maak ik graag gebruik van. Hemden werken lekkerder dan shirts. Gelukkig ben ik simpel, ik droog mezelf voor de rest af, trek een boxer aan, de broek en het hemd. Mijn haar is nog vochtig, maar het druipt niet, dus laat ik het zo. Aan mijn riem bevestig ik de simpele pager waarmee de bewoners mij kunnen bereiken.
    Meestal wacht ik gewoon totdat ik iets kan doen, omdat het om deze tijd zo weinig zin heeft om daadwerkelijk ergens aan te beginnen. Dan word ik constant gestoord en krijg ik het uiteindelijk niet eens af. Ik ben dan ook geen type om het te laten wachten tot de volgende dag, want dan kan ik niet slapen. Misschien ben ik wel een tikkeltje perfectionistisch, maar het moet af. Mijn appartement verlaat ik wel, ik heb weinig zin om hier te blijven. De lobby beneden is veel interessanter, er zijn altijd wel mensen om een praatje mee te maken als ik niets te doen heb. In plaats van de lift neem ik de noodtrappen. Niet dat het sneller is, maar ik vind het fijner. Het is enkel een klein stukje.
    "Goedemiddag," begroet ik de oudere man in de stijlvolle, strak ingerichte lobby. Hij werkt hier al zolang ik me kan herinneren, verzorgt de post en helpt mensen. Volgens mij is het niet eens een echt noodzakelijke baan maar toch, het is een baan en dat is iets wat iedereen kan gebruiken. Hij is altijd aardig en netjes, altijd in voor een kort praatje. De oudere man knikt me vriendelijk toe als ik voorbij loop.


    Your make-up is terrible

    Mijn Topics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Florentina schreef:
    --> Mijn topics

    Nicolas Starke

    Plotseling leek het alsof de tijd op de loop met hem was gegaan. Of dat hij zelf sprongen in de tijd had gemaakt. Op het moment dat hij naar buiten keek leek het weer te zijn omgeslagen en zijn horloge bevestigde zijn vermoeden. Nadat het een lange tijd droog was geweest was het nu hevig aan het regenen en leek geen enkel spoortje zonnestraal zich te durven vertonen. Dit had hij wel vaker, dat hij zo hard aan het werk was geweest of dat hij zich zo lang tussen de mensen had bevonden, dat de minuten voorbij waren gevlogen. De laatste tijd overkwam hem dit echter -naar zijn mening- te vaak. Het was dat hij vanavond geen nachtdienst hoefde te draaien, anders zou zijn humeur wel een stukje slechter zijn dan normaal. Nog steeds kon hij met een grote glimlach op zijn gezicht lopen, om iedereen die hem aansprak in het ziekenhuis te helpen of om even een praatje te maken met een patiënt. Het was een glimlach die helemaal niets verried van de werkelijke staat waarin zijn lichaam zich eigenlijk verkeerde. Hij had al een hele tijd geen oog dicht gedaan maar verzette zich tegen de slaap. Alleen aan zijn ogen was dit wellicht te zien, waar normaal gesproken een lichte sprankeling te zien was, was nu niets meer te zien dan dofheid. Hij vond het niet erg om hard te werken, integendeel, als hij te weinig werkte voelde hij zich al snel lui, maar het stereotype idee van dat dokters in opleiding behandeld werden als sloofjes kon hij op dit moment niet meteen van zich afschuiven. Hij was dan ook enigszins opgelucht toen hij te horen kreeg dat hij niet meer hoefde te blijven, omdat er een patiënt door een andere doktor was overgenomen. Het vooruitzicht om te worden natgeregend was niet mooi, maar er was niets aan te doen. Hij hield er van om op de fiets naar zijn werk te gaan, hoe ouderwets anderen dat ook mochten vinden. De buitenlucht deed hem goed, en ook al werd hij natgeregend, dat kon zijn humeur niet verpesten. Al snel was hij in het appartementen complex terecht gekomen en liep hij richting de trappen en de liften. Hoewel hij nu wel vrij was, hield het werk nooit op. Het was letterlijk altijd aanwezig, in de vorm van een pager (pieper) en zijn smartphone. Hij had geleerd om het gepiep van de pager af en toe te negeren, er waren verschillende toonhoogtes die de piepjes konden aannemen, en dit piepje behoorde niet tot ‘code rood’ o.i.d. Met zijn blik gericht op zijn smarthphone, lopend in een vrij hoog tempo, verzonken in gedachten (o.a. over of hij de moeite zou nemen om al die trappen naar de vijfde verdieping op te lopen of toch maar de lift te nemen), was hij niet bepaald de meest oplettende man.

    Als iemand zin heeft om ordinair tegen Nicolas op te botsen, feel free to do it.


    Aan niets denken is ook denken.

    Zero Rodriguez |

    Al om half zes ’s ochtends stond hij op, om zich klaar te maken voor het hardlopen, waar hij dit keer een halfuurtje over deed. Momenteel was er niet veel waar hij over na moest denken, dus sleepte hij zich al snel erna naar de badkamer om zich van zijn boxer te ontdoen, die hij in de wasmand gooide. Hij deed de douche aan door op een ronde, bijna vlakke knop te klikken en warm – bijna heet – water spatte op zijn huid tegelijkertijd dat de man de cabine dichtdeed.
          Een korte tien minuten later stond hij er al buiten, de douche uit en gewassen en wel. Haastig haalt hij een handdoek over zijn lichaam heen, echter wel ruw, waardoor de meesten waterdruppels verdwenen zijn. Zijn haar blijft iets vochtig, prima voor hem, hij haalt er enkel een hand doorheen. Zero geeft niet zoveel om zijn uiterlijk, wel op het verzorgde vlak, maar verder doet hij er niets mee. Zijn tanden daarentegen heeft hij eens laten bleken, aangezien hij vroeger nogal wat rookte. Hedendaags ook wel, maar minder. Veel minder. Zero had tot nog toe kleine stoppeltjes, alleen momenteel had hij geen zin erin om zich te scheren. Dat zal hij morgen wel doen, of overmorgen misschien zelfs.
          De man verliet de badkamer toen hij de handdoek om zijn middel had gedrapeerd, waarna hij in zijn slaapkamer wat ondergoed en kleding uit zijn kast haalde. Kledingstukken zoals elke keer, er zat weinig variatie in met de kleuren. De boxer deed hij aan en hij liet zijn blik om zich heen dwalen om te zien hoe laat het was. Tien voor half zeven. Als het goed was, zou hij over tien minuten het appartement uit zijn vertrokken en richting zijn werk begeven. Een prima timing, al dacht hij het zelf. De outfit die hij de kast uit had getrokken, had hij ondertussen al aan en nu was hij op zoek naar zijn horloge. Die zou vast en zeker weer op het koffietafeltje in de woonkamer staan, dus beende hij daar met een stevige tred naartoe. Ja hoor, daar lag ie, alweer. Elke avond als hij thuiskwam van het werk of iets anders, had hij namelijk de gewoonte om zijn horloge af te doen, over zijn pols te wrijven en het op het tafeltje te leggen. Hij deed het ding dus snel om en liep al naar de gang om zijn schoenen aan te doen.
          Zero likte iets over zijn droge lippen waarbij hij naar zijn spullen keek, alsof er iets miste, wat vanzelfsprekend niet zo was. Het voelde enkel zo. Eigenlijk was zowat alles in zijn appartement pretty basic, niet zo modern als anderen misschien zouden denken. Zo zette hij de TV nog steeds aan door op het knopje te drukken, eveneens voor de radio en dergelijken apparaten, in plaats van door een geluidje te maken of een super-de-luxe afstandsbediening. Het mocht dan een redelijk groot ding zijn, hij deed er vrijwel niets mee. Hij was de laatste tijd vaak weg en wanneer hij terugkwam, zat hij regelmatig in het donkere kamertje voor zijn foto’s.
          Om precies half zeven verliet hij zijn appartement en stapte hij op zijn motor, reed hij hiermee weg naar zijn werk. Hier zou hij, als het goed was, over een kleine twintig minuten zijn, maar het was dan ook niet in de stad waar hij woonde. Het was eerst een plaatselijk iets waar hij telkens te vinden was, alleen uiteindelijk ging hij ervoor en nu was hij hier gekomen. In eerste instantie had hij het niet verwacht, maar dit was alleen maar goed nieuws voor hem. Geweldig, zelfs.

    Terug van werk gekomen, zette hij zijn motor veilig weg, ergens uit het zicht. Hij had er een hekel aan als mensen er ook maar aan zouden komen, al was dat toch wel – dacht hij – algemeen bekend over hem, wat goed was ook. Zero had een lange dag gehad en het was dan ook zo klaar als een klontje dat hij uitgeput was, hij wilde slapen, alleen maar slapen. En misschien iets eten, want in de tijd dat hij weg was, had hij maar één keer wat gegeten en dat had zijn maag niet gevuld. Zijn buik begon nu zelfs iets te grommen ervan, alleen al de gedachte aan eten liet zijn buik nog een geluid horen. Geërgerd en lichtelijk knarsetanden, legde hij zijn hand op zijn buik, waarbij hij deze kort samenspande. Zo hoopte hij dat het zich stil hield, wat het vanzelfsprekend niet deed.
          Zero had al meerderen keren op de knop van de lift gedrukt, maar het kwam nog niet. Hij wilde bijna de mogelijkheid nemen om dan met de trap te gaan, toen zijn blik getrokken werd naar iemand die binnen kwam lopen. Een scherp gepiep klonk in zijn oren, waardoor zijn humeur nog erger werd en Zero nu echt stond te knarsetanden. Nog even en hij zou met zijn vingers over zijn slapen wrijven vanwege het geluid en – bam. De man die net binnen was gekomen, botste tegen hem op, waardoor Zero grommend van hem weg stapte. Eerder was hij er niet met zijn gedachten bij, wel bij het eten dat hij klaar zou maken om zijn honger te stillen, maar nu zag hij wie het was.
          Meneer Starke, die op dezelfde verdieping als hem woonde. Helaas. Niet dat hij hem niet mocht, alleen hij had geen zin om hem te begroeten of een praatje te maken. Dat was niet zijn stijl en hij had bovendien totaal geen zin om opeens sociaal te doen. Daarom negeerde hij hem, op een snelle, brommerige blik na dan. Niet lang erna kwam de lift al, waar hij blij voor was, en stapte hij in, terwijl hij – zonder op zijn buurman te wachten – het knopje van de vijfde verdieping in drukte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nicolas Starke

    Hij beantwoordde een aantal berichten via zijn smartphone, de rest liet hij onbeantwoord. Hij vond het niet meer dan normaal om op de hoogte te blijven van bepaalde zaken, maar moest zich af en toe er ook voor behoeden dat hij niet te veel naar dat schermpje van zijn telefoon aan het staren was. Af en toe had hij er ook helemaal genoeg van, en beantwoordde hij helemaal niets. Nicolas schrok op uit zijn gedachten toen hij tegen iemand anders opbotste. Hij volgde zijn eerste instinct en stond snel weer op, maar voelde toen wel dat hij te snel was opgestaan, aan zijn hoofd. Daarna stopte hij meteen zijn telefoon in zijn broekzak, zich beseffend dat hij niet eens had opgelet of hij nou de trappen aan het lopen was of richting de lift. Zijn blik ging snel naar diegene waar hij tegen op was gebotst, het was Zero Rodriguez, een man die niet heel erg goed kende, maar die op dezelfde verdieping als hem woonde. “Het spijt…-“ Zijn verontschuldiging kon hij niet afmaken, zo snel was de man al richting de lift gelopen. Hij had niet verwacht dat deze ook maar geïnteresseerd was in één woord dat over zijn lippen zou komen, want uit het gebrom en zijn gezichtsuitdrukking had hij gehaald dat hij geen zin had om te praten. Een beetje merkwaardig vond hij het wel dat hij, zonder zich ook maar iets van hem aan te trekken, het knopje van de lift al had ingedrukt. Nicolas wist hoe snel die liften dicht konden gaan, en nam dus snel de beslissing om toch wel met de lift te gaan. Hij kon nog net zijn hand tussen de deuren van de lift houden, zodat deze door de automatische sensoren weer open zou gaan. Zonder nog wat te zeggen ging hij tegen de achterwand van de lift staan en leunde daartegen aan. Zijn ogen gingen nog even naar Rodriguez om hem een hoofdknikje ter begroeting te geven. Manieren had hij nog wel. In die paar luttele seconden dat hij Rodriguez had aangekeken kon hij zien dat hij ook niet in opperste stemming verkeerde. Vermoeid zag hij eruit, dat had hij alleen al aan zijn ogen kunnen zien. Hij vroeg zich af of hij er ook zo vermoeid uitzag, het zou best kunnen. Hij haalde enkel een hand door zijn haar en wachtte geduldig tot de lift bij hun verdieping zou aankomen. De piepjes afkomstig van zijn pager merkte hij helemaal niet op. Het was best een eindje, zelfs voor deze snelle lift, naar de vijfde verdieping, maar zin om een woord te spreken naar iemand die daar geen behoefte in leek te hebben had hij niet. Hij was blij dat hij niet de trappen had genomen, want hij moest zichzelf dwingen om zijn ogen normaal open te houden.


    Aan niets denken is ook denken.

    Zero Rodriguez |

    ‘Het spijt…-’ Verder kon de jongeman niet komen, aangezien Zero al richting de lift op was gelopen. Hem maakte die smoesjes wat als verontschuldigingen moest dienen niets uit. Hij stopte ze maar op een plek waar de zon niet zou schijnen. Tenminste, niet waar Zero van af wist – niet dat hij zou willen weten wat de man allemaal in zijn vrije tijd of iets dergelijks doet.
    Hij had de knop al ingedrukt en net toen de liftdeuren bijna sloten, was er een hand te zien die het op tijd tegenhield. Zero vloekte grimmig onder zijn adem, terwijl hij de andere kant op keek wanneer Starke de ruimte binnen kwam. Het hoofdknikje ter begroeting wilde hij liever niet opgemerkt hebben, dat hele sociale onzin-gedoe hoefde hij niet. Hadden zij dat nu nog niet door, vooral degenen die bij hem op de verdieping woonden?
    Bij de tweede verdieping klonk er een geluidje, vervolgens waren ze al snel bij de derde… Het ging niet snel genoeg voor Zero en dat was helder te zien ook, aangezien hij op een punt zijn handen geërgerd in zijn zakken deed. Zijn blauwe kijkers waren nog altijd niet richting de andere man in de lift gegaan, die vermeed hij als de pest. De piepjes die bij hem afkomstig waren, zorgden ervoor dat zijn nekharen van ergernis rechtop gingen staan en zijn tanden op elkaar knarsten.
    Uiteindelijk waren ze bijna bij de vijfde verdieping, en de man haalde een sigaar uit de binnenzak van zijn leren jack. De blik in zijn ogen was weer zowat emotieloos geworden, omdat hij wist dat hij zo van hem verwijderd was en geen ‘sociaal’ gesprekje hoefde aan te gaan. De deuren waren net open gegaan of hij trad al met grote passen de lift uit, richting zijn appartementsdeur. Als Starke nu nog geen idee had wat er met Rodriguez aan de hand was, wist hij het nu wel. Hij stond op het punt om zijn deur te openen en had de desbetreffende sleutel al in zijn handen, totdat hij abrupt met een boos gezicht hard tegen de appartementsdeur trapte.
    ‘Godverdomme!’ Schold hij woedend uit, zijn wenkbrauwen gefronst en hij haalde ruw een hand door zijn haar, terwijl de sigaar tussen zijn lippen bungelde. ‘Klote, nu mag ik terug gaan.’ Mompelde hij verder, dit keer een heel stuk zachter en stampte terug de kant van de lift op. Hierbij schampte zijn schouder hard tegen die van Starke aan, alleen dat leek alles behalve hem te boeien, aangezien hij simpelweg doorliep. Hij ramde een paar keer op het knopje van de lift, en stopte zijn handen in zijn broekzakken, terwijl hij aan het pruimen was op de sigaar – welke hij nog niet aangestoken had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    John Bane.

    Frustrerend. Ik zou toch zweren dat ik de wc gedegen heb opgeruimd. Het antwoord blijkt nee, want nu tref ik alweer een ongewenste vlek aan. Ik had me nog zo voorgenomen om mijn kamer netjes achter te laten voor ik weg zou gaan, maar helaas. Ik slaak een ingehouden doch geërgerde zucht voor ik me naar de douche begeef. Al dat opruimen vergt veel van een mens, en een hele dag in bezwete kleding rondlopen is een no go.
    Mijn douche ritueel is elke dag steevast hetzelfde. Omdat ik niet om een hoge waterrekening verlegen zit doe ik het volgens een vast stramien: shampoo, laten inwerken, gezichtsmasker, uitspoelen, conditioner, inwerken, douchegel, uitspoelen en mijn lijf schrobben en vervolgens de douchecabine schoonmaken. Ik ben geen ijdele jongeman, maar de gedachte dat een mengeling van huidschilfers en zweet zich mooi te goed doen aan mijn lijf als parasieten is misselijkmakend.
    Ondertussen ben ik mijn lijf aan het schrobben en ben enigszins tevreden over het resultaat.
    Als ik klaar ben open ik de aktetas met mijn verschillende bedrijvigheden. Vele daarvan voer ik via internet uit: ik bemiddel tussen verschillende partijen - juridisch of niet juridisch, wit of zwart geld - en hou daar zelf ook een mooi zakcentje aan over. Dat is mijn taak. Online ben ik een man van middelmatige leeftijd en geslacht, een man die iedereen zou kunnen zijn. Niemand, maar dan ook niemand zou verwachten dat ik het gezicht ben achter een veertiger. En dat is maar goed, want John Doe is inmiddels al tig keer bedreigd. Er zijn al zo ongeveer dertien pogingen gedaan om mijn computer te hacken, in de hoop dat men waardevolle informatie vindt. Om die reden is er Carl, een eigenzinnige man die zijn scripttalen in zijn achterzak draagt.
    Carl en ik hebben elkaar nooit ontmoet, maar ik vertrouw hem als geen ander. Hij weet niet wie er achter dit scherm zit en ik weet niet wie er achter zijn scherm zit. Om die reden noem ik hem Carl en hij noemt mij Eric, mijn alias.
    Ik kijk naar de zoveelste bedreiging om mijn pc van kant te maken. Carl heeft een nieuwe taak. De teller staat op veertien.


    No growth of the heart is ever a waste

    ~Andrew Jones~

    Het was een lange vermoeiende dag geweest. Andrew was al om 5 uur op gestaan om op tijd bij zijn studio te kunnen zijn, die in de binnenstad zat. Hij was snel onder de douche gestapt, deed zijn haar lekker wild en kleedde zich aan. Hierna at hij even iets en ging hij op weg naar de studio. Om 7 uur was hij er eindelijk en deed daar zijn tattoo winkel open. Hij was er nog trots op, dit doordat het hem een hele tijd heeft gekost om het benodigde geld te bij elkaar te sprokkelen.
    Eenmaal binnen hing hij zijn leren jack aan de kapstok en begon de spullen die hij die dag nodig zou hebben klaar. Het was niet een van de leukste dingen aan zijn werk, maar het moest toch echt gebeuren. Toen hij eenmaal klaar was en de vloer weer blonk, deed hij de voordeur open en schakelde hij het bordje met "Open" in. Hij nam plaats in zijn leren stoel die achter het bureau stond en wachtte zo op zijn eerste klant. Niet dat er veel mensen die dag zouden komen, om precies te zijn kwamen er maar vier mensen, met niet erg interessante keuzes. Eentje wilde zelfs een vlindertje op zijn enkel, vreselijk. Het was zo standaard en overrated.
    Aan het einde van de dag ruimde hij alles op, deed het bordje weer uit en stapte toen uit de winkel om de deur achter zich dicht te doen. Dit deed hij door middel van een pincode, normale sloten gebruikte hij al jaren niet meer, waarom zou hij ook, die waren een stuk makkelijker te kraken dan een pincode slot. Hierna liep hij weer rustig terug naar huis, wat elke keer toch weer een behoorlijke wandeling was. Hij had nog geen geld voor een transport voertuig, dus voorlopig moest het maar zo.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 13:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.