• Vanavond moet ik nog even de laatste hand aan mijn geschiedenis PO leggen, er dan 's maandags nog een presentatie over houden en dan is het gedaan met schoolwerk! Eigenlijk vanavond dus al, want dat uit mijn hoofd leren vind ik geen enkel probleem. Halleluja! Het was zo'n zwaar jaar, met allemaal rottoetsen en rotcijfers die ik uiteindelijk mooi heb opgehaald! Althans, ik moet de cijfers van mijn toetsweek die deze week ten einde is gelopen nog terugkrijgen, maar heel ernstig zal het hopelijk niet zijn! (Op filosofie na dan, ha, laat ik daar mijn mond maar over houden.)

Hoe dan ook heb ik daarna EINDELIJK weer tijd om leuke dingen te doen. Simpelweg wii'en, wat bakken, lekker schrijven voor RPG's, iets buitenhuis doen en natuurlijk; Autorijden _O_

Pfoe, ik ben nog geen enkel schooljaar zó blij geweest en ik hoef gelukkig nog maar één jaartje en als het goed is ben ik dan weg.

En ik ben ervan overtuigd dat ik zeker niet de enige ben die straks weer verlost is van school, dus, wat zijn jullie plannen? :Y)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Feestje!

Ik ga naar mijn huis in New York & op vakantie naar Milaan. Daarna en ondertussen ga ik denk ik héél veel tijd besteden aan shopping sprees.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."