• Ik heb jullie hulp echt nodig!
    Ik ben bezig met een video clip voor school. Ik moet het morgen inleveren. Ik had Windows Movie Maker gedownload maar daar kreeg ik het audiobestand niet onder het filmpje, (als jullie wel weten hoe dat moet mogen jullie dat ook wel even hier zeggen) dus ik had avs editor gedownload, en daarmee lukte het wel. Maar de tekst, filmpje, ging langzamer dan dat ik zong. Ik wist wel hoe je dat moest veranderen via Movie Maker maar ik kan het bestand wat ik heb gemaakt onder avs niet openen in Windows Movie Maker. Dus.. nu is de vraag, weet iemand nog een programma waarmee je dat wel kan? Of hoe je een audiobestand onder het filmpje moet krijgen via Windows Movie Maker?
    Alvast bedankt
    x

[ topic verplaatst door een moderator ]

If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

Ik ben niet zo bekent met WMM maar de audio functie op Sony Vegas Pro is heel simpel helaas zul je zie wel moeten downloaden

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Importeren en dan naar Audio slepen?

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

hey, ik denk wel dat ik je kan helpen, ik heb namelijk zelf ook windows live movie maker.
    Normaal gezien kan je vanaf dat je een filmpje of foto in movie maker hebt gemaakt, bij het tabblad start klikken op muziek toevoegen, dan moet je je mp3 bestand selecteren en normaal gezien komt er nu onder je film een balkje met het liedje.
    Als je nog iets moet weten of zo dan mag je het altijd even vragen of als ik iets onduidelijk heb uitgelegd, en anders als het echt niet lukt moet je je filmpje even doorsturen en kan ik het misschien proberen xx

Ik wil vrij zijn zoals de wind

liz1Dxx schreef:
    hey, ik denk wel dat ik je kan helpen, ik heb namelijk zelf ook windows live movie maker.
    Normaal gezien kan je vanaf dat je een filmpje of foto in movie maker hebt gemaakt, bij het tabblad start klikken op muziek toevoegen, dan moet je je mp3 bestand selecteren en normaal gezien komt er nu onder je film een balkje met het liedje.
    Als je nog iets moet weten of zo dan mag je het altijd even vragen of als ik iets onduidelijk heb uitgelegd, en anders als het echt niet lukt moet je je filmpje even doorsturen en kan ik het misschien proberen xx

Ik heb het zelf ingezongen dus het staat niet bij m'n mp3 bestanden x

If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

ah oke momentje

Volgens mij moet je dan proberen om je opgenomen liedje om te zetten naar een mp3 bestand (hiervoor bestaan verschillende programma's)
    En kan je daarna je liedje er wel onder plakken x