• SLOTJE

    VOOR ALLE FANS OP MIJ GAAN SCHELDEN LEES EERST DIT
    Dit topic is goed voor haters en Beliebers waarom:
    De haters (like me) zullen in dit topic VOORAL reageren waardoor discussies in Andere topics zullen verminderen
    Wij kunnen hier rustig op hem schelden en reclameren zodat er ergenst anders niet oftopic gegaan wordt en ruzies tussen haters en lovers vermeden wordt.
    Jullie hoeven hier niet te kijken dit is tenslotte voor haters.
    Je mag tegen reageren maar GEEN ruzies opstoken als het te heet wordt blijf dan beter weg.
    Hier kunnen haters rustig hun zegje doen zonder dat jullie last ondervinden.
    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
    Goed wat is de bedoeling:
    Funny pictures posten.
    Als hij weer eens te ver gaat kun je hier ook over klagen en part en
    Dus eigenlijk al het haat 'stuff'

    Zoals al gezegd dit is voor haters dus ik snap dat fans dit minder leuk vinden

    Veel plezier!

    zie nu pas dat hier een slotje opstaat maar ik wil wel even reageren op onderstaande réacties: voor mijn part moest het niet tegen de regels zijn maak je haattopics over Voldemort HP TH dooddoeners want dan komt er niet in bijv. Topic wat vind jij van de nieuwe single van th Bill is een wijf dan heb ik er geen last van.
    En ik vind het laag dat jullie hier meteen gaan klagen en oftopic gaan zonder eerst de inleiding te lezen.
    Ik wil wel geen ruzie maken dus je mag me een pbtje sturen maar laten we het netjes houden.

    Als dit uitmond in hevige ruzies vraag ik wel een slotje aan.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 13:32 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Wat is dit een lage actie zeg. Dat mensen discussies maken over JB zegt nog niet dat ze hem haten of uit willen schelden. Ze geven hun mening en dat mag, dit vind ik echt heel erg extreem en vooral kinderachtig. Je hoeft iemand niet te haten.


    Your make-up is terrible

    Mag hier nu al een slotje op, aub?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik zie t nut ervan niet..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik weet niet of dit überhaupt is toegestaan, maar ik zou sowieso voor een andere titel gaan als ik jou was...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Kinderachtig.

    Ik maak toch ook geen haattopic voor Voldemort aan?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 19:26 ]

    Ik zie t nut ervan niet..


    Ik weet niet of dit überhaupt is toegestaan, maar ik zou sowieso voor een andere titel gaan als ik jou was...


    Some people are art and do art at the same time

    Hier lok je dus het gene uit wat je niet wil namelijk dat fans de "haters" oftewel de mensen die het er niet mee eens ruzie krijgen. Sorry maar ik denk dat je de volgende keer beter even kan na denken voor je zo'n topic opent.


    Physics is awesome

    Als je het niet goed vind reageer dan NIET!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gap, haattopics mogen gewoon niet, hoe goed je bedoelingen ook zijn :P slotje


    Life is hard and then we die