SLOTJE
VOOR ALLE FANS OP MIJ GAAN SCHELDEN LEES EERST DIT
Dit topic is goed voor haters en Beliebers waarom:
De haters (like me) zullen in dit topic VOORAL reageren waardoor discussies in Andere topics zullen verminderen
Wij kunnen hier rustig op hem schelden en reclameren zodat er ergenst anders niet oftopic gegaan wordt en ruzies tussen haters en lovers vermeden wordt.
Jullie hoeven hier niet te kijken dit is tenslotte voor haters.
Je mag tegen reageren maar GEEN ruzies opstoken als het te heet wordt blijf dan beter weg.
Hier kunnen haters rustig hun zegje doen zonder dat jullie last ondervinden.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Goed wat is de bedoeling:
Funny pictures posten.
Als hij weer eens te ver gaat kun je hier ook over klagen en part en
Dus eigenlijk al het haat 'stuff'
Zoals al gezegd dit is voor haters dus ik snap dat fans dit minder leuk vinden
Veel plezier!
zie nu pas dat hier een slotje opstaat maar ik wil wel even reageren op onderstaande réacties: voor mijn part moest het niet tegen de regels zijn maak je haattopics over Voldemort HP TH dooddoeners want dan komt er niet in bijv. Topic wat vind jij van de nieuwe single van th Bill is een wijf dan heb ik er geen last van.
En ik vind het laag dat jullie hier meteen gaan klagen en oftopic gaan zonder eerst de inleiding te lezen.
Ik wil wel geen ruzie maken dus je mag me een pbtje sturen maar laten we het netjes houden.
Als dit uitmond in hevige ruzies vraag ik wel een slotje aan.
[ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 13:32 ]
We will not be quiet, Stonewall was a riot!