• Aloa mensjes

    ik ben een tijdje geleden een verhaal gestart en ik heb nog steeds geen cover D: dus vraag ik nu jullie creatieve hulp

    Titel;The war against our death
    Afbeeldingen; achtergrond



    en deze nog ergens, oh en ergens een weg, maar die liefst niet sprookjesachtig ofzo
    sfeer; iets met vuur, futuristisch, metaal-acchtig
    de quote :there is no fate but what we make for ourselves in het klein als dit past


    Hoi covermakers, ik heb toch voor die van Alecia gekozen, omdat de kleuren en de foto's mooi uitkomen en er goed uitzien
    Dus iedereen die eentje gemaakt heeft heeel hard bedankt!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 13:00 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh en zorg dat de link niet zichtbaar is onderaan het prentje van alex pettyfer (ik kan het nu niet in de post zetten dat gaat slecht op ipod)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I tried something, here you go:


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    I tried something, here you go:

    oeh die is awesome bedankt :D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:

    dankje ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)dankje ;)


    Haha alsje. Ik verveelde me dus besloot ik ff ook een cover te proberen te maken. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Haha alsje. Ik verveelde me dus besloot ik ff ook een cover te proberen te maken. :p
    ik wou dat ik me ook verveelde maar nee ik moet leren anywat toch bedankt ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)ik wou dat ik me ook verveelde maar nee ik moet leren anywat toch bedankt ^^


    Hahahah ik zit in spanning te wachten op een telefoontje of ik wel of niet geslaagd ben. :p dus ik zoek afleiding, waaronder deze cover dus maken, haha :p
    Succes met je leren! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Anyone else? Ik denk dat ik er een paar Credits voor ga geven, maar wss maar vier of zo aangezien de bel/sms functie dood is


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    Anyone else? Ik denk dat ik er een paar Credits voor ga geven, maar wss maar vier of zo aangezien de bel/sms functie dood is
    Edit anders kies ik er zometeen eentje


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil ook nog wat voor je proberen, maar die krijg je dan waarschijnlijk morgen pas >.<


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook nog wat voor je proberen, maar die krijg je dan waarschijnlijk morgen pas >.<
    oh, maar dan wacht ik wel :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Uiteindelijk toch nog iets in elkaar weten te flansen, al ben ik er zelf nog niet helemaal tevreden over...
    Maar hoor graag wat je ervan vind (:


    Grotere versie


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Uiteindelijk toch nog iets in elkaar weten te flansen, al ben ik er zelf nog niet helemaal tevreden over...
    Maar hoor graag wat je ervan vind (:


    Grotere versie
    oeh bedankt ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    nevermind

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 0:32 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque