• Ik heb dus een ideetje voor een story in mijn hoofd, en aangezien ik niet kan schrijven en dat jullie niet wil aandoen, had ik de vraag of iemand inspiratie voor een story zoekt. Het stukje wat ik heb bedacht is wel met one direction, maar als iemand dat niet wil hoeft dat niet met hen te zijn.

    Dus als je interesse hebt, plaats een reactie en als je wil een voorbeeld van een al eerder geschreven story zodat ik kan kijken of de schrijfstijl erbij past (HOEFT NIET, als je niet wil :))


    xxx

    Hey!
    Het maakt mij niks uit of het One Direction is (;
    Mag ik je idee weten? Zit namelijk al een hele tijd vast :\ x


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Oeh, klinkt aannemelijk (:
    Zou ik je idee mogen weten, want heb nog wel wat inspiratie nodig. En maak dan ook niet uit dat het One Direction is, want dat is alleen maar goed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    hahah je verwacht mijn reactie al.. mag ik hem ook weten!? ik loop vast en misschien kan ik er een idee uit halen! ;p


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    24121993 schreef:
    Oeh, klinkt aannemelijk (:
    Zou ik je idee mogen weten, want heb nog wel wat inspiratie nodig. En maak dan ook niet uit dat het One Direction is, want dat is alleen maar goed.

    Hmm nee ik mag hem blijkbaar njet weten dus...


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    graag! Ik hoor het wel van je.
    xx


    Cute as a button, every single one of you !

    Amphitryon schreef:
    Oeh, klinkt aannemelijk (:
    Zou ik je idee mogen weten, want heb nog wel wat inspiratie nodig. En maak dan ook niet uit dat het One Direction is, want dat is alleen maar goed.


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3