Ik wil graag mijn haar kort knippen. Ik heb echt heel erg *** haar. Ik wordt er echt helemaal ziek van. Het is stijl en werkt nooit mee, ik kan het dus niet krullen, etc.
Maar het ergste is, dat het extreem knooperig is, er zitten echt gewone continu klitten in mijn haar. Ik kan het niet los dragen. Want dan hoopt alles zich op tot een dikke knoop. Daarom ben ik genoodzaakt altijd mij haar vast te dragen en daar ben ik gewoon klaar mee, want ik vind het gewoon saai worden. Als ik het uitborstel dan heb ik het er aan de ene kant uit, doe ik de andere kant en zit vervolgens in de al uitgeborstelde kant weer knopen. Dit is echt niet overdreven, en ik heb gewoon geen oplossing meer.
Daarom wil ik het heel graag kort knippen en omdat ik het gewoon super tof vind. Ik heb het gevraagd aan de kapper en die zegt dat het wel kan bij mijn hoofd past. Ik wou het graag heel kort maar ze raadt me aan het niet op te scheren, omdat het dan weer heel moeilijk aangroeit indien het toch niet bevalt. Ik heb mijn vriendinnen en familie wat foto's laten zien. En ze reageerden echt heel verschillend. Ik ben echt heel bang op rare reacties van buiten als ik het wel doe en ik weet dat ik me daar niet zoveel van aan moet trekken, maar dat lukt me dus niet zo.
Of jullie misschien jullie mening willen geven ^^
(Maar dit dus te kort om weer (snel) aan te laten groeien (die mohawk))
Als ik het afknipt gaat mijn vlecht naar Kika
[ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 20:18 ]
©1998