• Hai,

    Ik zit bij een kaartgroep en we willen voor het volgend toernooi een poster maken maar we hebben met zijn alle er geen verstand van xD.

    Dus ik dacht: Kunnen jullie ons misschien helpen?

    Aangezien er ook persoonlijke informatie bijstaat, plaats ik het niet graag in een topic en ook waarschijnlijk omdat het topic wordt gesloten.

    Wie kan ons helpen?



    Iets vergeten: het kan gewoon digitaal via photoshop ofzo.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 19:33 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Niemand?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Geen idee, heb je op Google gezocht? Er zijn sites waar je collages kan maken of zoek contact op met een reclamebedrijf of een drukkerij.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Geen idee, heb je op Google gezocht? Er zijn sites waar je collages kan maken of zoek contact op met een reclamebedrijf of een drukkerij.


    Hett kan gewoon digitaal maar we hebben geen verstand van photoshop


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Hett kan gewoon digitaal maar we hebben geen verstand van photoshop


    Picmonkey is vrij simpel in gebruik.


    26 - 02 - '16

    KittyChan schreef:
    (...)

    Hett kan gewoon digitaal maar we hebben geen verstand van photoshop


    Met Word kun je ook veel doen, ik werk. Iet met Photoshop. Ik werk met bewerksites en Word.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Met Word kun je ook veel doen, ik werk. Iet met Photoshop. Ik werk met bewerksites en Word.


    Ik en word faalt al en ik weet dat mensen goeie covers kunnen maken:Y)


    Grapje ik wil er geen misbruik van maken maar het is wel een feit...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Met Powerpoint kan je ook posters maken. En volgens mij met Publisher ook, maar dat hoofdstuk hebben we nooit bereikt in de informaticales, zootje ongeregeld dat we waren :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Met Powerpoint kan je ook posters maken. En volgens mij met Publisher ook, maar dat hoofdstuk hebben we nooit bereikt in de informaticales, zootje ongeregeld dat we waren :W


    Powerpoint:$

    Dat lukt me echt niet :|

    de imformatica les faalde bij ons op school sowieso XD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Powerpoint:$

    Dat lukt me echt niet :|

    de imformatica les faalde bij ons op school sowieso XD


    Maar wat wil je nu? Want zelf kan je het ook niet dus en je groepsgenoten ook niet. Hoe ga je het dan doen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Maar wat wil je nu? Want zelf kan je het ook niet dus en je groepsgenoten ook niet. Hoe ga je het dan doen?



    Ik wilde jullie vragen maar dat heeft dus geen zin...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lol, zonder de informatica lessen wist ik al hoe powerpoint werkte. Zo moeilijk is dat niet


    26 - 02 - '16

    KittyChan schreef:
    (...)


    Ik wilde jullie vragen maar dat heeft dus geen zin...


    Jawel, maar dan moet je dat aangeven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife